• Lady o Lufsen
    Äldre 22 Jan 19:06
    6024 visningar
    75 svar
    75
    6024

    Känner du igen mig?

    Själv tycker jag att det dyker upp nya brudar här hela tiden- eller i alla fall nya nick...

    Besökte helt apropå en tråd där en brud utbrast:
    "Hej Lady o Lufsen, jag känner igen ditt nick!"

    Så nu är jag nyfiken på vem känner igen mig och varför och vilka känner jag igen?

    Har ni lust att vara med?

  • Svar på tråden Känner du igen mig?
  • vena cava
    Äldre 23 Jan 16:24
    #0

    Känner igen många av er.. Har läst inlägg länge, men börjat skriva först nu.

    Labidochromis: Akvarieintresserad?

  • InaHjä­rtarAd­am
    Äldre 23 Jan 16:50
    #0

    jag känner igen _cinderella_, sisters of the night, discodivan, miss cee, pickolina, drömbrud, ~norrsken~, lucy_, kentfantast, snartfruL, helmborn, mrsnyberg2b och säkert fler som jag har glömt:)

  • Dallas
    Äldre 23 Jan 16:52
    #0

    Jag känner igen flera nick här, kan det bero på att jag hänger här mycket??
    TS,discodivan, _cinderella_, Sister of the night,ninjan,viktualia... jag tror förbaske mig jag "sett" alla i denna tråden! Jag smygläser ibland, gör inlägg ibland. Beror på vad jag känner för just då.
    Svårt BT-beroende har jag blivit på kort tid i alla fall. Verkar ha väääääldigt mycket tid "över" sen jag upptäckte BT, tur att jag inte kan gå in här på jobbet

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 23 Jan 16:57
    #0

    Klart man känner igen Dallas ;)

    tyvärr så kan man ju gå in på jobbet!

  • Äldre 23 Jan 17:00
    #0

    Dallas - jag önskar SERIÖST att jobbdatorn spärrade BT.. men min jobbdator spärrar inget alls....

  • Too Be gift nu
    Äldre 23 Jan 17:00
    #0

    Oj, känner igen en hel del här !

    Lady och Lufsen dig känner jag igen.

    Sedan _Cinderella_, discodivan,Sister of the Night,Miss Cee,kentfantast, viktualia,Fru Henax,Marskatt, inahjärtaadam och det är bara från den här tråden :)

  • Dallas
    Äldre 23 Jan 17:05
    #0

    viktualia
    Jag skulle önska att jag kunde logga in EN gång/dag på jobbet, men det går inte.... vården tillåter inga roligheter på arbetstid TRÅKMÅNSAR är de
    Men snabbt hem o logga in, och på lediga dagar inloggad såklart (nästan hela tiden då)

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 23 Jan 17:07
    #0

    Om jag inte hade Bt på jobbet så skulle jag vara helt sysslolös då det inte finns något att göra på mitt jobb *suckar* hur trist som helst egentligen..

  • Äldre 23 Jan 17:11
    #0

    Och jag har VERKLIGEN en hel del annat att göra på jobbet.. tex jobba.. så jag önskar att jag kunde skärpa mig.. fniss fniss

  • Gotlan­d 08
    Äldre 23 Jan 17:14
    #0

    Jag börjar allvarligt fundera på om jag är besatt. Igår kunde jag inte somna för att jag låg och grubblade på saker som skrevs här på BT. Jag tror jag får sätta upp BT-tid, bara en timme per kväll!

    Brukar prata med elever om att ha ex antal timmar i speltid på datorn...de skulle bara veta vad fröken sitter och gör på kvällarna

  • Äldre 23 Jan 17:15
    #0

    Gotland 08 - fy på fröken!!!

  • Gotlan­d 08
    Äldre 23 Jan 17:15
    #0

    Visst är jag hemsk! Men roligt är det

  • Dallas
    Äldre 23 Jan 17:20
    #0

    Fy, Gotland 08 Du måste ju föregå med gott exempel....
    Men det de inte vet har de inte ont av!
    JAg själv funderar " seriöst" på att be min arbetsgivare om BT tid PÅ jobbet..... Besatt??? Näee!

  • Gotlan­d 08
    Äldre 23 Jan 17:23
    #0

    Åh, vilken bra idé! Undrar om man ska ta upp de med de lokala fackombuden så att de kan förhandla det med rektorn...Kan se löpsedlarna på Aftonbladet:

    -Lärare surfar i smyg, kräver att få BT-tid på jobbet!

    Pja, tål att tänkas på!

  • Snart_­FruL
    Äldre 23 Jan 17:43
    #0

    Man märker att man hänger här mycket, det var inte många namn jag inte kände igen i den här tråden. :D

Svar på tråden Känner du igen mig?