bröstpiercing
har varit väldigt sugen på att göra en bröst piercing vällllldigt länge men har varit rädd för att det "ska gå snett". vad du gjort en eller vad tycker du för övrigt?
har varit väldigt sugen på att göra en bröst piercing vällllldigt länge men har varit rädd för att det "ska gå snett". vad du gjort en eller vad tycker du för övrigt?
jag ångrar min navelpiercing, helskumt med ett ärr där, hur illa det blir beror väl på hur svårt den har att läka. min blev aldrig riktigt bra.
bröstvårtan är den piercing jag har kvar år efter år, delvis för att den inte stör och är lite rolig (blickarna från tanterna i simhallsduschen hehe) och för att jag helt enkelt inte får ut den själv. sitter som berget och kommer nog få klippas av... tre piercare stod på en fest och försökte få av den förgäves. det var en kul syn :)
HLS - *ASG* :D :D :D Vilken syn det måste varit!!!
Miss Zapon
Ha ha ha jag skrattar ihjäl mig! Gud vad rolig du var när du skrev att du höll på att svimma av åsynen.
Mirranda - ja nu efteråt kan jag nog oxå garva åt det. Men tankarna då var ju panik! "Kommer det alltid vara så här" "har jag betalat 1000kr för något somjag inte själv klarar av att se" m.m.
Men jag vande mig och fick många roliga stunder med den *s* Det är inte bara tanter i simhallen som gett mig konstiga blickar
Miss zappon
hhm det är så jag blir sugen själv... alltid kul att chocka nån ;)
Det roligaste var när de diskuterade piercingar på mitt gamla jobb en gång. Det var många äldre som jobbade där de flesta mellan 50-65 år. En kollega va så ledsen för hans 18-åringa dotter skulle ta hål i tungan. Det var ju så hemskt och farligt och tänk vilka inflamationer det kan bli osv.
Sen var det en som sa ja tänk vilka ställen de (ungdomarna) tar håll på nuförtiden. Bara pågrund av grupptrycket! De kan ju inte påpeka att det är fint. Sen ville de höra min synpunkt på detta, för jag var ju en ungdom (då 19) men i deras ögon så pryd och oskyldig. Kommer inte ihåg vad jag sa men njöt av tanken på att jag satt där med piercing både i naveln och bröstvårtan och lät dem tro att jag var den lilla oskyldiga flickan som de alltid trott...
jakt_vilt_asljunga - Då får du gärna dela med dig om hur man får dom att växa igen! ;) :) Mina hål i öronen har växt igen delvis tidigare men det blir bara ännu värre. Nu växer dom inte igen och inte heller hålet i naveln.... En piercare tipsade om att skrapa så att det blir ett sår och att det då växer igen, men vad hjälper det..... Om inte hela hålet växer igen så samlas det skräp och om man då inte kan få ut det eftersom det är igenväxt så blir det ju istället inflammerat. Det är min erfarenhet i alla fall. Med skräp menar jag då "död hud" som någon påpekade tidigare.
jakt_vilt_asljunga - Hoppas du ser detta och svarar, för jag skulle gärna vilja veta! :)