• helmin­a
    Äldre 19 Jan 12:44
    16282 visningar
    159 svar
    159
    16282

    Göteborg med omnejd 2007 nr 5

    Så var det dags för ännu en tråd.
    Skriv på !!!

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 nr 5
  • helmin­a
    Äldre 14 Mar 20:43
    #0

    HarElis

    Vi kommer förmodligen ha det 'traditionella' med ett honörsbord o två eller tre tungor. ev flyttar vi ner den mittersta tungan en bit så att alla kan se oss ordentligt ;) och sätter ett par pallar framför oss så den som vill kan komma o prata lite. Eftersom vi har buffe kommer det ju ändå blir lite rörelse under middagen...

  • Jädiss­en
    Äldre 16 Mar 08:12
    #0

    HarElis

    Känner igen mig....Vi längtar nästan också mer efter resan Fast vi behöver inte vänta så länge

    När åker ni och vart?

  • HarEli­s
    Äldre 20 Mar 12:40
    #0

    hej hej vi åker i februari och är borta i 1 månad först några dagar i miami beach sedan 7dagars kryssining i västra karibien sedan en 8 dagars kryssni8ng i östra karibien å sedan 9 dagar i miami beach innan vi åker hem :) *längtar*

  • HarEli­s
    Äldre 20 Mar 12:42
    #0

    jag har fnatt bt funkar inte hemma hos mig hux flux.. men hos alla andra och på jobbet...fattar inte varför eller hur min dator kan sluta fungera på just den sidan??? men,men får sitta å läsa som en tok på rasten på jobbet ;)

  • helmin­a
    Äldre 20 Mar 12:55
    #0

    Den resan låter inte så tråkig... ;)

    Hoppas ni får det underbart.

  • Jädiss­en
    Äldre 21 Mar 09:28
    #0

    HarElis

    Kanonresa juh

  • helmin­a
    Äldre 21 Mar 22:50
    #0

    Inte långt kvar nu Jädissen... Allt under kontroll???

  • helmin­a
    Äldre 21 Mar 22:52
    #0

    Idag beställde vi ring till mig. En nätt guldring med 0,10 diamant uppepå i en infattning... vet inte hur man förklarar - men jag är supernöjd, är inte intresserad av massa bling bling ;)

  • helmin­a
    Äldre 21 Mar 22:53
    #0

    MissPhoenix

    Har försökt att maila dig - utan svar...

  • Petra7­4
    Äldre 22 Mar 16:23
    #0

    Idag har jag varit på Svahns i Kungsbacka och lagt handpenning på min klänning, en nixa 7100

  • helmin­a
    Äldre 23 Mar 06:37
    #0

    petra74

    Den var jättefin, gillar verkligen snörningen i ryggen :)

  • Petra7­4
    Äldre 23 Mar 13:07
    #0

    Helmina:
    Kan tala om att jag från början inte alls tänkt mig en klänning utan tvådelat. Men damen i butiken plockade fram denna och jag bara föll för den.
    Billigare än det tvådelade setet jag kollatpå!

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 7 Apr 21:37
    #0

    Hej tjejer! Nu har vi fått gjort en massa: bokat bröllopsresa - två veckor på Korsika! :D Bokat bröllopsnatten, skickat inbjudningarna - och fått flera svar redan! och gjort en önskelista på Duka. Känns så skönt att kunna bocka av flera stora saker!

    Nästa på listan är att bestämma oss definitivt för cateringfirma och bestämma tårta, samt köpa ringar. Sen är det mest småsaker kvar... inte, men ändå... ;)

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 7 Apr 21:38
    #0

    När ska vi ses då?!? Klart dax för BT-fika snart tycker jag! :D

  • helmin­a
    Äldre 8 Apr 20:16
    #0

    Gärna träff, men bestäm ni andra så hakar jag på om jag kan...

  • Jädiss­en
    Äldre 18 Apr 14:30
    #0

    Tjohoooooo

    Nu har jag varit fru i snart en månad

    Dagen D var heeeelt fantastisk! för att citera min man : "Det här var det bästa jag gjort,det måste vi göra om varje år!"

    Vi hade en underbar bröllopsresa och allt var heeeelt perfekt

    Kram till er alla!

  • helmin­a
    Äldre 18 Apr 18:33
    #0

    Åh vad roligt. Återkom gärna med en fullständig redogörelse :)

    GRATTIS!!!

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 19 Apr 11:10
    #0

    Jädissen

    Åh vad härligt!! Jag längtar så tills det är min tur... Var det Seychellerna ni var på? Hur var det? Berätta gärna mer om Dagen D när du känner för det!!

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 19 Apr 11:11
    #0

    Vad sägs om en BT-träff tisdag 1 maj? Då är ju alla lediga... Jag kan vilken tid som helst, lunch, em, kväll... Vore kul att träffas /igen/ o höra hur det går för alla, IRL!

    Så, vilka är på?!? :D

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 nr 5