kanske fria!
Jag funderar på att fria till min sambo,men hur ska man göra det så minnesvärt som möjligt?
Jag funderar på att fria till min sambo,men hur ska man göra det så minnesvärt som möjligt?
Gör något annorlunda som ni aldrig annars brukar göra.
Eller gör det bara när man minst anar det. Frukost på sängen och en ring i snöre runt halsen.
Fin restaurang - be kocken lägga asken med ringen i brödkorgen.
Picknick på vardagsrumsgolvet, kex och ost och ett bra vin. Lägg ringen bland druvorna.
Vad du än gör kommer frieriet att bli minnesvärt. Det man kommer ihåg efteråt brukar ju vara just frieriet - inte detaljerna. Många blivande brudar stirrar sig blinda på detaljer, och glömmer av att det är helheten som ger det största intrycket.
Så enkelt som möjligt tycker jag, man behöver inte krångla till det med solnedgångar över Atlanten eller elefantparad i sovrummet.. gör det enkelt och äkta!
snart kanske - är du tjej eller kille? Jag uppskattade hur min fästman friade. Han köpte ringen i hemlighet och föll ner på knä och sa "Vill du gifta dig med mig?"
Inga krumelurer, bara kärlek!
Jag är en tjej..Jag är bara lite orolig på att han kanske går och tänker på att fria och kanske blir besviken om jag gör det.