Förlovning...
Nu är färlovingen planerd och bestämd vad kul....
Nu är färlovingen planerd och bestämd vad kul....
När blir det då? Berätta
Den 21:a mars på min födelsedag, har bokat rum på ronneby brunn alltså ett hotell tog dom finare rummen. Och sen ska vi vi gå på en massa spa behandlingar och äta god mat och så... Och ringarna har vi beställt från vigselbutiken.se
Låter jättemysigt! vad är det för ringar då? modell, material?
dom heter stainless love R7-29/R7-29-51 materialet är stål jätte fina vi fastnade för dom direkt
ja dom var jättefina :)
dom är ganska hållbara va? det är ju bra för man vill ju aldrig ta av sig sin ring.
vet du din storlek och så då?
Ja det tror jag dom är ingen av oss gillar guld och det fanns inga direkta guld ringar med vettigt pris så det fick bli om... Jag beställde ring mått från samma sida och mätte med dom på oss... Jag har planerat allt men när jag får ringarna så får min kille ta om och sen får han bestämma när vi verkligen ska förlova oss på stället...
Ja det tror jag dom är ingen av oss gillar guld och det fanns inga direkta silver ringar med vettigt pris så det fick bli om... Jag beställde ring mått från samma sida och mätte med dom på oss... Jag har planerat allt men när jag får ringarna så får min kille ta om och sen får han bestämma när vi verkligen ska förlova oss på stället...
ja det var ju bra pris. Bra med stål, tror det är bättre och mer hållbart än silver. Jag har vitt guld i min ring för jag gillar det lite gråa i metallen. Hur gamla är ni? ska ni gifta er också inom en snar framtid eller är det inte tänkt så? Vi ska gifta oss men det hinns inte med före 2009 är jag rädd.
Okej vi ville ha ett billigt alternativ pga att ingen av oss har fast arbete så därför fick det bli dom, men min ring kostar iallafall över 700 kr med stenar ej diamanter då.. Jag fyller 22 i år och killen fyller 31 i år... Hmm gifta oss det får nog vänta till framtiden...
Men nu ska man bara vänja sig vid ringarna igår testade vi dom och tyckte då att min är ganska stor men man vänjer sig nog använder aldrig ring annars så...
Ringarna var verkligen jättefina! Jag funderar också på stålringar. Vet du någonting om hållbarheten? Blir materialet lätt matt eller repigt?
Har du varit pa Ronneby brunn innan? Vi funderar pa brollopsnatt dar...
Nej jag valde stål ringar för dom var dom finaste jag hittade och sen har jag läst på bröllops torget att dom ska vara bättre...
Nej vi har inte varit där innan så nu är mitt stora problem vad man ska ha på sig där.. Tex när man går mellan spat och hotellet och så..
Hej, kan inte låta bli att kasta mig in i denna tråden då vi också ska förlova oss snart! Vi ska ha breda titanringar, jag med en diamant och han med guldinlägg.
Joleen
var köpte ni era ringar?? Har du nån bild?? Den dagen man gifter sig förstår jag inte hur man ska få plats med vigsel ingen med breda förlovnings ringar mycke problem när man handlar först och tänker sen
Jag är förlovad sedan ett år tillbaka och har en ganska så smal förlovningsring i guld (tycker stål inte riktigt är min grej..) Jätte nöjd, ganska bra pris med.
Tyvärr så är de köpta på smycka, ganska dåligt mottagande då min ring var för stor och fick förminskas så de är inget att rekommendera.
Min kille överaskade mig med förlovningen på vår två årsdag, kändes väldigt fint. :)
Vet att jag har att se fram emot ett spännande frieri, den dagen då det är dags för det :)
Ska bli kul att gå på etuna bröllopsmässa den 4e (på min födelsedag) Är det fler här som ska dit?
// Nanette
grattis