• Pumpalot

vad står det i era ringar?

Vad har ni för text i era ringar? vill gärna hitta ngt mer speciellt än bara namn!

• Svar på tråden vad står det i era ringar?
  • Junibrud 2007

Vi kommer ha utvändig gravyr där det kommer stå; Amor Vincit Omnia
    och invändigt P (hjärta) S & vice versa.

I alliansringen har vi inte bestämt än så kom gärna med förslag?
    Jolanta´s gravering lät kul

• Hemlig brud 07

Amor vincit omnia och datumet är det som står i min ring. Tycker det är fint - Kärleken övervinner allt, betyder det. På vår hemsida sedan kommer en låt med Evan att spelas som heter likadant. Du kan lyssna på en på www.evan.se

• bröllopivinter

Omnia vincit amor 10/3 2007 Thailand

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Vi har:T*hjärtar*R=TRE(Eét är vår son)

• vinter007

"It´s such a perfect day" kommer det stå i min.

• Hemlig brud 07

Bröllopivinter - Ser att våra ringar har ungefär lika text. Men din har en annan ordning än min. Är du säker på din skrivelse, eller är min fel?

• Gable

I min ring - För evigt + bröllopsdatumet

• Lilltrolltjejen

endless love namn +datum

• Lady o Lufsen

...man kan- om man vill- skriva in koordinaterna för var man träffades eller var man förlovar sig...

• FruSofia

Våra namn 29/7 -06 För evigt

• Hemlig brud 07

Bröllopivinter
    Å vad skönt då, började tro att allt var emot mig. Tyckte jag dubbelkollat det. Men då är det ok då. Pust!

• Celiine

I våra förlovningsringar kommer det nog att stå Ad Infinitum, vill ha någotannat än bara namn o datum :)

• Sofia08

Vi har respektive namn och förlovningsdatum i våra ringar. Till bröllopet kommer vi gravera in "För evigt" och sedan datum för vigsel. Inte så orginellt men...

• sommarbrud07

förlovningsringarna.. har inte gift mig än :)
    Det står datumet och den andres namn och "Ex Animo" = från hjärtat på latin...
    vad som skall stå i min vigsel ring e inte helt klart.. han får datumet inskrivet..

• MissRut

Vi har namn, datum (1 april 2006) samt SK945 vilket är flighgtnumret på det plan som vi förlovade oss på. Kändes lite originellt och kul!

• Lilla jag...

vart kan man hitta massa förslag på vad man vill att det ska stå i ringarna? finns det ingen sida med massa skoj på?

• drömbrud

Hur hittar man kordinatorerna eller va det heter?!?!

Svar på tråden vad står det i era ringar?