vad står det i era ringar?
Vad har ni för text i era ringar? vill gärna hitta ngt mer speciellt än bara namn!
Vad har ni för text i era ringar? vill gärna hitta ngt mer speciellt än bara namn!
Vi kommer ha utvändig gravyr där det kommer stå; Amor Vincit Omnia
och invändigt P (hjärta) S & vice versa.
I alliansringen har vi inte bestämt än så kom gärna med förslag?
Jolanta´s gravering lät kul
Amor vincit omnia och datumet är det som står i min ring. Tycker det är fint - Kärleken övervinner allt, betyder det. På vår hemsida sedan kommer en låt med Evan att spelas som heter likadant. Du kan lyssna på en på www.evan.se
Omnia vincit amor 10/3 2007 Thailand
Vi har:T*hjärtar*R=TRE(Eét är vår son)
"It´s such a perfect day" kommer det stå i min.
Bröllopivinter - Ser att våra ringar har ungefär lika text. Men din har en annan ordning än min. Är du säker på din skrivelse, eller är min fel?
I min ring - För evigt + bröllopsdatumet
endless love namn +datum
...man kan- om man vill- skriva in koordinaterna för var man träffades eller var man förlovar sig...
Våra namn 29/7 -06 För evigt
Hemlig brud 07
Man kan tydligen skriva på båda sätten! Vilken tur... puh...kolla denna länk:
www.johny.nu/citat.asp
Bröllopivinter
Å vad skönt då, började tro att allt var emot mig. Tyckte jag dubbelkollat det. Men då är det ok då. Pust!
I våra förlovningsringar kommer det nog att stå Ad Infinitum, vill ha någotannat än bara namn o datum :)
Vi har respektive namn och förlovningsdatum i våra ringar. Till bröllopet kommer vi gravera in "För evigt" och sedan datum för vigsel. Inte så orginellt men...
förlovningsringarna.. har inte gift mig än :)
Det står datumet och den andres namn och "Ex Animo" = från hjärtat på latin...
vad som skall stå i min vigsel ring e inte helt klart.. han får datumet inskrivet..
Vi har namn, datum (1 april 2006) samt SK945 vilket är flighgtnumret på det plan som vi förlovade oss på. Kändes lite originellt och kul!
vart kan man hitta massa förslag på vad man vill att det ska stå i ringarna? finns det ingen sida med massa skoj på?
Hur hittar man kordinatorerna eller va det heter?!?!