Han friade!! =)
Åh! Äntligen är det min tur! Har snokat här rätt länge nu och så i fredags kväll friade han till mig!!
Han hade sagt till mig att jag inte fick boka in något den dagen...
Det började med frukost på sängen, sedan lagade han lunch åt mig - jättegod kycklingwook. Efter detta gick vi en sväng och satte oss på mitt favoritcafé.
Sedan sa han att jag skulle gå hem själv och titta i ett fack i kylskåpet
Jag gjorde det och hittade ett Kinderägg (jag älskar chokladen i Kinderäggen!! ) När jag öppnade det hittade jag en lapp där det stod att jag hade 45 min på mig att ta på mig finkläder och packa en väska med övernattningssaker...
Efter ett tag ringde han och sa att jag kunde gå ut och där satt han i en bil. Guuud så nyfiken jag var!! Vi for iaf iväg och kom fram till ett jättemysigt Värdshus/Hotell där vi skulle tillbringa natten Men först var det middag på värdshuset som gällde - jättegott!!!
Efter detta traskade vi upp på rummet och där stod en en frukt- och chokladbricka + mousserade vin!!! (Nu började jag ana ugglor i mossen...)
"Ska vi öppna den här", sa jag o menade då vinet. Men han sa att jag skulle få en present först och så plockade ha fram ett paket och sin gitarr... Jag öppnade presenten som var ett "stående blädderblock" med kort i. Han sa att jag inte fick bläddra förrän han sa till.
Och så började han sjunga på en sång som han hade skrivit (inte melodin men texten). Och för varje vers fick jag bläddra blad, tills jag kom till sista bladet och då gick han ner på knä och friade!!!
Sedan skålade vi och åt god choklad o frukt!
Är sååå glaaad! Nu får jag vara här inne "på riktigt" !
Oj...blev lite långt det här... Hoppas ni stod ut...