• Hemlig­t ( fast inte längre­)
    Äldre 30 Dec 10:21
    70383 visningar
    776 svar
    776
    70383

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Hej baberi­ba
    Äldre 23 Mar 14:09
    #0

    Gerda

    :D:D:D:D jaaa just det - det var dem jag syftade på..:D:D:D:D

    Hände rinte mkt i helgen...ska slappa och gotta mig i solen med massor lattes:D

  • Gerda
    Äldre 23 Mar 15:55
    #0

    :D :D :D :D

    Gott! Jag ska försöka få gubben å följa med o bruncha här:; www.mecca.no

    men han är på jobbparty ikväll så jag tror inte att han kommer att vara i form imorgon

  • Gerda
    Äldre 23 Mar 17:30
    #0

    Idag är det min namnsdag

    Å ingen party!!!

    :( :( :(

  • Dallan­dra
    Äldre 27 Mar 09:59
    #0

    Hallå!!!..... *det ekar tomt här på tråden*

    Jaha som vanligt är ingen här när jag kan komma ifrån och sitta vid bt och fl lite....

    I dag kommer min mamma hit, kul :)

  • blivan­defrua­nderss­on08
    Äldre 27 Mar 11:06
    #0

    godmorgon vad händer med våran tråd tomt här nu när jag är tillbax varför ;)

  • Okänd
    Äldre 27 Mar 13:57
    #0
    Meddelande borttaget
  • hellok­itty
    Äldre 27 Mar 13:59
    #0

    Mitt inlägg blev stoppat i filtret. Jag skrev onda ord om min arbetsplats som tydligen inte får förekomma.

    Cheers,

    Fick du mitt mail? Hur kan dom göra så??????????? Nu vet dom väl säkert att jag både vill säga upp mig och att jag är på smällen men dom håller väl masken här.

  • Hemlig­t ( fast inte längre­)
    Äldre 27 Mar 15:23
    #0

    Tjingeling!

    Haft så där rysligt mycket att göra på joppet nu ett tag. Vi har fått alla vårordrar osv så det har varit ett himla pysslande för att få allt att få plats inför den stundande utesäsongen.
    Ska försöka bättra mig...

    Annars då, allt bra?

    Med mig är det prima förutom massa jopp då då
    För er som inte redan vet, jag är på tjocken och ska få en liten oktoberbebis (om nu allt vill sig väl denna gången)

  • Gerda
    Äldre 27 Mar 16:23
    #0

    Hemlis

    Grattis! Undrar om inte Kitty också ska ha en höst bebbe också... men jag har teflonminne så bäst att fråga henne själv.

    Kitty - när ska du ha bebbe?
    Å vill de ge dig sparken eller du vill sluta?!

    Här hemma går jag med frustration i kroppen, vet eg. inte varför. Allt är bra med Louisa och hon är en ljuvlig liten blomma (med taggar ibland ) Kanske är det brist på egentid kombinerat med bröllopsplanerande som stressar (och som står still)... Eller så är det bara sketna PMS som är på intåg igen.

    Jag är gnällovitsch!!!


    Sicken tur att jag fick shoppingpeng av min mamma, jag har beställt en custommade Mei tai för stålarna - så Louisa och jag kan vara snygga i vår och sommar

  • Hemlig­t ( fast inte längre­)
    Äldre 27 Mar 16:34
    #0

    Gerda
    Tackar

  • Gerda
    Äldre 27 Mar 19:47
    #0

    Hoj hoj.... gissa vad?!

    VI MÅSTE FLYTTA IGEN!!!

    1 juli ska vi ut!!! Vi gifter oss 7 juli!!!

    Ägaren till vår lägenhet har gjort slut m sin tjej, så han ska flytta tillbaka hit.. de ska ha barn om 8 veckor

  • hellok­itty
    Äldre 28 Mar 16:48
    #0

    Jo, det stämmer... En liten oktoberbäbis här också. Grattis Bolognese! Eller var det Carbonara. Kanske Frutti di Mare?

    Gerda,

    det är samma här. Han är så snäll oftast men ibland känns det som man får nog. Jag gick in till P en morgon kl. 06. (Han brukar gå upp vid 07) och dumpade Ludde bredvid honom och sa att nu har jag fått nog. Ta honom tills du går till jobbet så jag iaf får sova en och en halv timme!
    P blev sur så klart men jag hade varit uppe sedan 04 och höll på att kasta ungen i väggen. Visade sig att liten håller på att få en massa tänder och nu har iaf en ploppat upp där nere. Två till på g.

    Ang mitt jobb så har jag fått en erbjudande från ett annat företag och kanske ska börja där sen när denna grav och mammaledighet är över, dvs om typ två år. Men dom vill så gärna ha mig och jag vill gärna börja där.

    CHeers och jag mailade varandra och jag berättade om detta samt om nya grav. Hon svarade en dag när jag inte var på jobbet och när jag nu var inne igår så såg jag att ngn hade öppnat min mail!!
    Osmidig som denna person är så hade hon inte flaggat meddelandet som oläst så jag fattar ju att personen i fråga faktiskt har haft mailet uppe så länge att det har "avflaggats" (läst det)

    Iaf så har ingen sagt något på jobbet och jag har inte heller sagt något. Min önskan var ju att inte säga upp mig förrän jag är klar med mammaledigheten (för andra bäbisen) för att vara helt säker på att jag faktiskt får det andra jobbet. Men nu får vi väl se vad som händer....

    det var allt för idag. Nu ska jag göra ris och korvstroganoff! men gurka och majs till.... mmmmmmmmm......

  • Hemlig­t ( fast inte längre­)
    Äldre 29 Mar 10:11
    #0

    Gerda
    Nej vad säger du Fy va jobbigt... Har ni nån lägenhet på gång?

    Kitty
    Så trevligt då blir det ju två oktoberbebisar
    Grattis till dig också

  • Gerda
    Äldre 29 Mar 17:38
    #0

    Kitty

    Fy fasen vad fult gjort! Du kan få lite Mockasin bajs av oss och lägga i hennes brevlåda!!!

    Det nya företaget vill inte skriva kontrakt med dig då För att bedyra sin beundran och kärlek till dig liksom

    Hemlis
    Vi börjar leta nu, samt boka tid hos några banker och tigga lån. A är den enda med fastanställning och hans lön ger ju bara 1,7mkr ungefär... vi behöver nog runt 2,2 för att få en vettig lägenhet på minst 2 rum....

  • Hemlig­t ( fast inte längre­)
    Äldre 30 Mar 12:17
    #0

    Gerda
    Fy va jobbigt! Ingen rolig sits direkt... Skit rent ut sagt att det ska vara så dyrt med ett vettigt boende

  • Gerda
    Äldre 31 Mar 09:46
    #0
Svar på tråden Oups lite snabb... 7