• Hanna76

Blir det verkligen Sommarbröllop...?

Satt och diskuterade vädret och frånvaron av snön med några kolleger på lunchen.
    Känns lite som om året har "förskjutits" och vintern ligger långt in på våren, kanske komemr snön vara kvar i juni..?

Blir det då sommarbröllop för oss juni-brudar, eller kommer det blir vinter (läs; snö) bröllop ;)

• Svar på tråden Blir det verkligen Sommarbröllop...?
  • Junibrud 2007

Ja gud så tragiskt...hoppas på sol och värme i början på Juni

• missZapon

Jag måste samtidgt tycka synd om de som gifter sig nu i december som har förväntat sig ett vinterbröllop men får istället ett regnigt, blåsigt och grått bröllop. De har ju inte ens höstens fina färger att ta del av...

• Fru Henax

missZapon! PRECIS!! Jag gifte mig den 2:a december och vädret kunde inte ha varit tråkigare!!
    Inte grönt och fint som på våren coh sommaren, inte några härliga höstfärger och ingen snö!? BARA REGN!! Grått, grått, grått och så lite grått!!
    Inte för att det gjorde nåt egentligen men lite kul att det ju varit om ens planerade vinterbröllop hade fått lite vinterkänsla iaf!

Jag tycker verkligen att det är lite oroväckande med det som verkar hända i miljön. Läste om nån som fått krokusar i sin trädgård i förra veckan??!

Nåväl, hoppas på SOL och vackert väder på era juni-bröllop!

Svar på tråden Blir det verkligen Sommarbröllop...?