Nu har vi förlovat oss!
Ville bara skriva att nu sitter äntligen ringen på fingert och vi hade en helt underbar förlovningshelg!!!
Nu är det bara att vänta på reaktionerna från familj och vänner när de upptäcker det hela :)
Ville bara skriva att nu sitter äntligen ringen på fingert och vi hade en helt underbar förlovningshelg!!!
Nu är det bara att vänta på reaktionerna från familj och vänner när de upptäcker det hela :)
Stort grattis
Grattis!!!!!
grattis!!!! vi har också förlovat oss i helgen :D
Vi hade också en kille på jobbet som friade i helgen... han köpte 100 röda rosor innan han åkte hem, så det var mycket kärlek och planering på gång :) Både vi och han... tror att det smittar lite ;)
Nu ringde min mamma och grattade oss, hon var jätteglad och lite överraskad.. Det var så kul att prata med henne om det, vi har hållit det hemligt så länge nu så, och jag brukar altid berätta om allt som händer för min mamma (vi har jättebra kontakt och det är skönt)
Hihihi :D STORT GRATTIS!
Våra ringar kom igår och ligger välpackade i en låda inför vår mysiga dag- Gissa om det var svårt att hålla sig och inte förlova sig med det samma :P
hehe... jag kände precis likadant, gick och tjuvprovade ringen så ofta jag kunde ;) Vi hade funderat på julafton först, men nu i efterhand är jag otroligt glad att det blev ändrat till 1:a Advent, det hade varit olidligt att vänta längre..