• vill_vill_vill

Vad ska man ha på sig under en förlovningskväll?

Hejsan.
    Den 9december byter vi ringar äntligen =) Tänkte höra med er vad man ska ha på sig under den speciella dagen/kvällen??

vad hade ni på er???

Tack för all hjälp! Kram från Lyckliga Johanna!

• Svar på tråden Vad ska man ha på sig under en förlovningskväll?
  • Fru Cinderella

Jag hade på mig en enkel men fin sommarklänning i svart med enkelt blommönster. Beror ju helt på vad man gör, vi hade picknick!

• Fru Cinderella

+ sen middag på restaurang, följt av att vi tog en öl med våra vänner..

• jocelyn

Vi förlovade oss på en takterass, jag hade på mig en enkel svart topp och kjol...och så det gnistrande armbandet jag fick av min pojkvän ;)

• NuÄrDetDags

Tja, jag visste inte att min sambo ville fria (kanske lite traditionellare) så jag var inte förberedd. :)

Men jag hade på mig en turkos/blå kjol, bruna skor, brun top och en jeansjacka. Inte för att det hjälper dig, jag ville bara berätta. :D

• margott

jag var iklädd pyamas =) frukost på sängen blev det för oss! ta på nått som du tycker är fint

• Fru Cinderella

.. jag köpte nytt med flit. Tyckte det var en bra ursäkt till att inhandla ytterliggare ett klädesplagg + nya skor ;)

• Yllo

Hmmmm.. nu ska vi se om jag minns vad vi hade på oss när vi växlade ringar..

Jo, jag hade badrock på mig för jag hade precis kommit ut ur duschen när jag kom på att vi faktiskt glömt att växla ringar (klockan var då ca 22:30) Min man var "ledigt" klädd i t-skirt och kalsonger

• Fru Cinderella

yllo

Ledigt klädd! den var bra

• Fiafria?

Yllo

:)

Själv var jag iklädd ett täcke och strumpor.

• Hanna76

Det var tidigt på morgonen för oss, så jag hade morgonrock och ett täcke "på" mig...

åååh, blir så glad när jag tänker tillbaka på den stunden/dan :)

Svar på tråden Vad ska man ha på sig under en förlovningskväll?