• MinÄlskadesVackra!

Tips på förlovningsmys!

Hejsan Tjejer!

Jag och min sambo har ringar som ligger och väntar på oss, och vi ska förlova oss på Juldagen. Vi har dock problem med vad vi ska hitta på under den dagen för att den ska bli speciell och så..

Tips?

Eftersom det är dagen efter jul å så, så kommer vi inte ha speciellt mkt pengar..

• Svar på tråden Tips på förlovningsmys!
  • Nemo nisi mors

Sitt i sängen och mys hela dagen och fantisera om er framtid ihopa. Kolla gamla filmer, en del bröllopsklassiker. Laga eran favorit middag, drick campange i sängen. Bada tillsammans gå en promenad på kvällen, kanske har ni råd med en bia?

• MinÄlskadesVackra!

Åhh, vad mkt mys! Det låter jättetrevligt! Fler tips mottages gärna!

• lillstrumpa23

Jag vet inte hur mycket pengar ni har och lägga på det men när jag och min sambo ska mysa lite så brukar vi köpa lite kex och ost och kanske nåt gott vin eller nåt. Tända en massa ljus och kanske ha lite pickninic i vardagsrummet. lägg upp en massa kuddar och filtar på golvet och ha det lite mysigt med massor av ljus runtomkring.

• MinÄlskadesVackra!

Ljus är alltid mysigt! Tack!

• Fru Cinderella

Vet inte vad ni tycker om att göra men, åk skridskor, pulka om det finns snö och drick varm oboy.

Rida på turridning med islandshästar.

Följt av middag ute på kvällen

• malla7

Picknick med massa varma filtar och superlyxig mat kan vara mysigt....och lykta med levande ljus.

Svar på tråden Tips på förlovningsmys!