Min möhippa var uuundeerbaaar!
Igår var dagen då jag blev "hippad" av mina underbara vänner. Jag hade bestämt med några vänner att vi skulle ha en vinkväll..., men kl 13.00 ringde det på dörren och där stod dem, hela skaran av vänner... Oj vad chockad jag blev, jag gick runt hemma i pyjamas och hade ingen som helst aning om vad som väntade mig.
Men jag fick order att packa ner partykläder i en väska. efter lite stärkande skumpa, blev jag lotsad med ögonbindel till en studio, hjälp mig nån, var det första jag tänkte när jag skulle spela in "Take me to your heaven", men efter mer skumpa och ännu mera skratt så blev det en singel tillslut.
Efter det var det skattjakt(jag fick gå runt på stan och finna ledtrådar) som ledde mig till ett underbart SPA, där väntade behandling, bubbelbad och bastu.
Sedan, flera timmar senare, åkte vi till stans mumsigaste restaurnag och åt och drack, för att sedan dra vidare för en lång natt ute på nattklubb. Min underbara, hi hi, singel spelades på en av dansställena, till min stora skräck.
Under hela dagen bar jag en söt tiara och slöja, så summan av kardemumman så var detta en av de bästa dagarna i mitt liv.