Vad är det för fel?
Jag förstår mig inte på min kropp alls. Just nu är jag förkyld precis som de flesta i detta avlånga land. I torsdags natt trodde jag att jag hade fått UVI (Urivägsinfektion) igen. Har inte haft något på flera år nu, men för tre år sedan då jag hade det sist hade jag UVI på UVI och käkade flera antibiotika kurer. Hursom, ringde i fredags morse till läkare för en tid - jag känner ju igen symptomen rätt bra sedan förr. Det kändes som om någon satt på min blåsa och jag sprang som tok på toa, men försöker man tömma blåsan 15 gånger i timmer är det ju inte många droppar som resultat. Sköterskan sa åt mig att avvakta och dricka mycket så skulle det nog gå över.. jag hade ju ingen feber.
Igår drack jag hela dagen som besatt och det kändes lite bättre framemot kvällen. Men så i natt dök den där tryckande känslan upp igen. Jag håller på just nu och behandlar ev. svamp med Pevaryl också och undrar om det kan ha med saken att göra? Jag vet ju inte vilka symptom som hör ihop med svampen och OM det ens är UVI på väg.
Vad kan det annars vara? Är ju riktigt rädd för att det ska vara något riktigt hemskt såsom att jag blivit smittad av killen som jag träffar. Någon som har några förslag på vad som kan ge samma symptom som UVI? Och ska inte Pevaryl ta bort den där svidande känslan i underlivet?