Råd om gravyr!!
Jag sitter och ska beställa våra förlovningsringar och behöver lite råd angående gravyren..
Vad har ni skrivit i era ringar? Vi tänkte nog ha respektive namn och datum. Vad är snyggast: 23/12-06 eller 061223?????
Jag sitter och ska beställa våra förlovningsringar och behöver lite råd angående gravyren..
Vad har ni skrivit i era ringar? Vi tänkte nog ha respektive namn och datum. Vad är snyggast: 23/12-06 eller 061223?????
vi skriver " 23 december 2006 " tycker jag är snyggast!
Juste! Det kan man ju skriva också...
Tycker absolut att det är finare med 23/12-06. Kan vara fint att skriva ut månadens namn också men jag undrar om december+namn får plats inne i ringen? Den är ju inte superstor.....
Vi har skrivit såhär (om det vore idag t ex): 18/11 2006 - så är det lite höjdskillnad eller vad man ska kalla det på 18 o 11 också - det står lite snett liksom...
Jag har skickat iväg beställningen nu!!! Det blev 23/12-06.
Du gjorde helt rätt 23/12-06 är finast :)
I våra står det 24/12-06 :)
Vad blev det för ring???
I våra står det "Din XXXX - Juldagen XXXX", och det får plats!
Ellabella:
Det är en guldsmed som kommer göra våra ringar. Helt släta i rött guld. Min kommer att vara 4,5mm bred och 2mm tjock. De är jättefina!! Ska ev. sätta in en sten i min ring sen. Vad ska ni ha för ringar??
Längtar!
Jag vet inte exakt storlek på våra ringar... men dom är helt släta och ganska breda,och i rött guld!!!