• glory

runda gelehallon??help

Jag ska troligtvis skaffa runda geléhallon, 250 cc. Men jag är sååå sjukt rädd att det ska se onaturligt ut...ni vet, två bollar på en planka ungefär..:-/
    Jag är vädigt smal och har inga bröst alls nu, kan det ändå bli ett fint resultat med runda gelehallon??
    någon som har erfarenhet?
    Jag vill alltså ha ett så naturligt resultat som möjligt....oron bara stiger inom mig!

• Svar på tråden runda gelehallon??help
  • miiia___

Hej!! Jag har runda gelehallon, 350 och de ser ganska naturliga ut,.. Så länge man inte tar för stora implantat så kan man välja runda! Det kommer inte se ut om två bollar=)..Men skulle jag idag göra om samma operation skulle jag själv valt anatomiska, droppformade..De har ju ingen fyllnad upp till så de är det mest naturliga implantatet.. Gå in på Bröstförstoring 7. Där kan du läsa många erfarenheter! karm

• Swing

Jag frågade om runda men min läkare rekommenderade anatomiska. Det gör dom ofta i Stockholm, av någo anledning. Jag hade gärna velat ha lite mer fyllning upptill och tror att jag hade fått det med runda. Eller FM-modellen, nu har jag MM. Hur som helst är jag inte missnöjd på något sätt, men man blir så petig och perfektionistisk och undrar hur det hade sett ut om man haft något annat, annan storlek osv....... Nej, jag får lita på att läkaren rekommenderade det bästa och nu är det bara att gilla läget.

• pickolina

med ett w mindre i adressen så klart.. ;)

• Zemiramis

Jag har runda geléhallon, 280cc och mina ser väldigt naturliga ut . Gjorde dem för 4 månader sedan.

• tessan_1986

Jag har runda 325 cc ochmina röst ser exakt ut som innan fast bara större. Beror självklart på hur man ser ut kroppen, men min kirurg rekomenderade runda till mig, hade velat haft anatomiska men är så lycklig att hon sa att jag skulle ha runda! Man ser inga kanter el nånting...

• tessan_1986

jag opererade mig på plastkkirurggruppen av Gabriella sellman

• glory

åå jag ska också opereras av Gabriella sellman....är du nöjd med henne som kirurg??

det lutar åt runda gelehallon 250 cc för min del...får väl bara be och böna att det inte kommerse fult och konstigt ut..:.-/

• tessan_1986

Jag är mer än nöjd med gabriella, hon verkade så himla snäll och mysig (om man kan säga så om en kirurg?) Som jag bara är 20 (19 vid operationen) så tog jag med min mamma som stöd och mina mamma fick verkligen förtroende för henne oxå o tyckte att jag skulle ta henne. När jag rpovade stl på ímplantatet ville hon inte ytra sej från en början om vilken stl jag skulle ha som det var mitt eget val, men märkte på en gång att hon inte gillar att lägga in för stora. Jag valde 325 cc och hon berätta även att dom flesta "unga" väljer minst 350 cc. Nu blev de väl på ett sett större än jag ville ha, ville ha typ C-kupa men har fått reda på att jag har E-kupa, fast brösten skulle nog gärna få va större ändå=) iaf i profil inte bredd. Hon la ärren under brösten och dom är jätte fina och inte alls så långa jag trodde dom skulle bli, så det är jag jätte nöjd me! Kan verkligen rekomendera henne och den kliniken. Jag delade ett mysigt litet rum med en annan tjej i drygt samma ålder.

Oj vad mycket det blev nu, när ska du operera dej?

• glory

tack för ditt svar och vad kul att du är så nöjd!...=)
    åå...jag är också 19 och ska göra en op, och jag va också på konsultation med min mamma...=) hehe, så då vet du nog hur det är just nu...supernervöst!!! och gud vad jag längtar! I januari smäller det!

jag ska ha 250 cc runda geléhallon...låg profil tror jag...vad hade du för profil?

du har möjligtvis inte bilder på plasticsurgery.mylava-sidan???? skulle ju va så himla kul att se.
    vad va din utgångspunkt innan op.? hade du bröst innan eller va de väldigt små?

gud va mycket frågor jag ställer, men det är så kul att hitta folk som vet hur det är och har erfarenhet...=)

kram!!

• tessan_1986

jag har normal profil tror jag, men jag skulle nog kankes tagit medium idag. Jag had etyp 80aa i bröst (enigt mina bh) men nu efter har ajg fått reda på att jag ska ha 70 runt så då måte jag haft 70B. Nu har ajg 70 E. Men dom var iaf vääääldigt små. Det låter större än vad det är. Det passar bra till min kropp. Hmm, många som frågar efter bilder, ska nog ta tag i det nu och fixa det idag efter jobbet och lägga in på den sidan. Det som var jobbigaste var att min mamma hjälpte mig att duscha första gången, kunde ju inte röra armarna över huvudet o så. Haha tur att man har sån häjlp, tänk om man skulle ha klarat sej helt ensam. Sen fick hon hjälpa mig upp ur sängen varje morgon i typ 2 veckor tid, som man spänner brsöst musklerna när man reser sej. man känner verkligen av att man har muskler över. Va skit svårt att knäppa jeans o stänga en trög bildörr första veckorna! bara fårga mer om du vill veta nåt! Annars så säger jag bara lycka till!! =)

Svar på tråden runda gelehallon??help