• Carro1­978
    Äldre 14 Nov 15:51
    8720 visningar
    86 svar
    86
    8720

    Juni 2007 i sthlm

    Hej!

    Heter Carro och ska gifta mig i Juni 2007 och "letar" efter blivande brudar som också planerar ett sommarbröllop.

    Kan ingenting om att planera ett bröllop och skulle vilja dela idéer och tankar med liksinnande.

    Har en dotter på 4 mån så det vore extra kul om ni också precis hade blivit mammor

  • Svar på tråden Juni 2007 i sthlm
  • Carro1­978
    Äldre 23 Jan 08:35
    #0

    myran31 min dotter är också 6 månader

  • myran3­1
    Äldre 23 Jan 15:13
    #0

    Carro, va kul. Hoppas de små liven kan gå in i kyrkan, eller hur hade ni tänkt? Vi tänkte att hon ska gå eller åka blomklädd trävagn in i kyrkan sen har vi barnvakt på kvällen.

  • Carro1­978
    Äldre 26 Jan 10:51
    #0

    myran31 jag är inte så mycket för sånt där... HOn kommer nog gå in med min mamma eftersom det är mina föräldrar som typ kommer "ta hand om" henne under bröllopsmiddagen/natten...

  • Carro1­978
    Äldre 1 Feb 12:31
    #0

    Hej hopp!

    Hur går det för alla med planering och allt??

  • Pillis­en
    Äldre 1 Feb 13:30
    #0

    Det går sakta framåt för vår del.

    Lokal & vigsel- fixat

    Mat- kordineras tillsammans med kocken i mars

    Tärna, brudnäbb, bestman samt toastmaster är utsedda.

    Brudnäbbens klänning är beställd

    Ska själv sy tärnans klänning, ska kolla mönster idag och tyg nästa vecka.

    Tiara är köpt.

    Jagar band till festen. Ngr förslag? Kollade med Coverbox men de var redan bokade tyvärr. Typiskt.

    Kläder till oss är dessvärre inte fixade, har sett ut modeller och så men inte provat.

    Save the date magneter är så gott som klara.

    inbjudningarna ska fixas

    vad mer?

  • Carro1­978
    Äldre 1 Feb 14:52
    #0

    Pillisen men då har du hunnit med en hel del.

    Hur många ska ni bjuda?

  • Pillis­en
    Äldre 1 Feb 15:12
    #0

    Vi kommer nog att bli 60-70 personer.
    Vad ligger er budget på? Vart ska ni hålla till?
    Går det bra med er planering?

  • Carro1­978
    Äldre 1 Feb 18:19
    #0

    40000 har vi lagt och då ska gärna en liten del av resan ingå. Men vi åker nog bara till grekland då vi ska ha med vår lilla dotter på 1 år.

    Ni då?

  • Juni07
    Äldre 2 Feb 09:38
    #0

    Hej, får man hoppa in här,
    äntligen börjar det gå framåt känner jag, många stor punkter på listan är avklarade, våra kläder, dock inte barnens ännu hoppas på fina sommarklänningarna i "de vanliga" butkerna lite längre fram. ringar och catering är okså klart nu även om maten ej är helt spikad.
    Vi har en budget på ca 60000, vi kommer också att åka till grekland, men lite senare i sommar och ha båda våra barn med oss

  • Pillis­en
    Äldre 2 Feb 14:36
    #0

    Hur många gäster har ni bjudit? Vår budget ligger på 100 000.-
    Det är exkl. resa. Vi båda har så stor släkt samt vill man ju gärna ha lite vänner med så vi har tagit de närmsta. Men eftersom herrgården vi skall vara på ordnar med maten blir det lite dyrare. vart ska ni vara?

  • Carro1­978
    Äldre 4 Feb 21:12
    #0

    Juni07 vi ska också åka i slutet på sommarn. Typ i september och vi har nog bestämt att det blir till Bulgarien. Billigt, bra och framför allt barnvänligt och underbara stränder

  • Carro1­978
    Äldre 12 Feb 10:28
    #0

    Nu har vi beställt resa Det blev en vecka till Mallorca, Alcudia. Väldigt barnvänligt ska det vara och vi ska ju ha vår lilla dotter med oss. Känns superkul. Längtar

    Kollat vilken ring vi ska ha nu med så den ska vi väl köpa i veckan....

    Hur går det för er?

  • Pillis­en
    Äldre 12 Feb 14:21
    #0

    Näbbklänningen är inköpt- jättesöt.
    ska börja pyssla med inbjudningarna. måste köpa magneter till Save the date utskicken. Ska nog fixa dem till helgen.
    Så det känns någorlunda under kontroll. Vi väntar på att cateringsfirman ska höra av sig så vi kan ha ett möte och bestämma alla detaljer lite mer..men det blir nog inte förrän i mars.

  • Carro1­978
    Äldre 13 Feb 13:54
    #0

    Vart har alla junibrudar tagit vägen=? Helt dött här ju

  • Juni07
    Äldre 13 Feb 14:03
    #0

    sorry Carro, tror det finns fler trådar för Juni brudar, såg att du hittat till Haningbrudar också, kul, vi ses där!

  • ~Annel­ie~
    Äldre 13 Feb 19:25
    #0

    Woohooohoo.. nu är inbjudningarna skickade! :)

Svar på tråden Juni 2007 i sthlm