• Februari gäller det

Billigt & bra hotell i STHLM för bröllopsnatten eller billig resa?

Vi gifter oss den 17 februari, vi kommer att vara mer eller mindre panka på alla våra besparingar efetr det. Men vi vill ändå tillbringa bröllopsnatten på ett fint inte alltför dyrt hotell. Eller kan man åka till värmen för en fattigpeng?

• Svar på tråden Billigt & bra hotell i STHLM för bröllopsnatten eller billig resa?
  • BT brud

jo FLÅT medmera KORTET MENADE JAG ! SAMMA SAK FÖR MIG !
    Men kolla på doms hemsida det kan jo finnas andra erbjudande! Sen kan man ju lägga till lite istället på "kupongpriset"
    tror ica också har ebjudANDE!

• junibrud2006

Vill ni lyxa till det ordentligt kan ni boka paket på Sheraton Stockholm. Det är faktiskt inte så dyrt som det låter och tar ni ett romantikpaket har ni rummet till 16 på eftermiddagen.

www.sheratonstockholm.com

• BT brud

Vi har bott lite här o där också ,nästa besök blir eskilstuna! på statt hotellet Verkar va ett mysigt hotell!' med spa osv,, vi åker dit strax efter jul

Februari gäller det ??

Men ibland kan det kanskje löna sig boka inn en dag tidigare , eller varför inte vönta o boka inn på sönddag ettermidag istället?? Det kommer vi göra på våran dag, vi vill va med på festen sen har man hela dagen natten på hotellet istället.

• Februari gäller det

Coop tar visst en engångs avgift på 100 kr för medlemsskap. Mamma har ju annars det kortet, så jag kan ju låna det om det funkar enligt deras regler elelr så.

Sheraton tar ju inte så mycket 925 kr med vin & ost + frukost... undrar om de har bubbel pool.

Vad har ni tagit, åker ni bort eller?

• BT brud

menar du mig? Vi gifter oss inte för juli 2008 så vi har godt om tid
    Sen blir det i vimmerby!
    Annars har vi tenkt och önska oss bidrag till reskassan, pga vi redan har allt vi behöver! Å da blir det irland!

• BT brud

ang medlemsskap. Måste du nestan kolla upp med dom om det är personlig osv1
    När vi har bokat inn så säger man bara bokningsnummret som är medlemskortets nr!

Sen måste man jo så klart e bort kupongen ( den är inte personlig) man kan lämna över den måste bara skrivas under på vissa!

• Februari gäller det

Tack Bt brud & alla andra

Du har ju åkt runt en del vilket hotell gillar du bäst.
    De flesta hotell har ju bröllopspaket funderar på att ta ett sådant erbjudande, om det inte finns bättre på Coop?

• BT brud

jag gillar statt hotell o grand ,det lättaste är nog att söka på coop för att se vart man kan få i sthlm (stlm har jag aldrig bokat genom medmera kortet)

men skulle jag välja nån av dessa i sthlm då skulle jag nog välja grand hotell saltsjöbaden eller clarion på söder. I första hand ,men jag skulle nog börja med o ringa rundt till dom flesta o kolla va jag kunne få!
    lycka till

• BT brud

Bröllopspaket på Clarion Hotel Stockholm

.

I bröllopspaketet ingår övernattning på förstaklass hotell i Standard Dubbelrum inkl frukostbuffé, mousserande vin,
    choklad och frukt på rummet, badrock och badtofflor till ert förfogande under er vistelse, tillgång till
    relaxavdelningen samt sen utcheckning.

Allt detta från 1245 kr per person med del i Standard dubbelrum

Erbjudandet gäller då två vuxna delar dubbelrum.

• Februari gäller det

ahh.. spräckte min budget där , men det är klart jag vill ju ha hela paketet ... man gifter sig ju bara en gång. (I hope)
    Får tala med m2b lite oskyldigt om priserna.

• elja651

Hos Apollo kan man åka till Egypten för 3200:- per person, lite över er budget, men ändå billigt.

• Februari gäller det

Förstå inte Birger Jarls skillnaden på Romantikpaketet & Bröllopspaketet

Bjud den du älskar på en romantisk natt i Stockholm med blommor, mousserande vin och choklad samt FACE-produkter på rummet. Nästa dag väntar vår generösa frukostbuffé i matsalen 1495:-

En natt i Designsvit av eget val. Champagne, rosor, jordgubbar och choklad finns på rummet vid ankomst. Frukosten serveras på rummet och vi erbjuder sen utcheckning på avresedagen.

Pris: 2995 kr

Betalar man dubbla priset för att det heter bröllop?
    Visst man får vin istället & får gå ner för att äta frukostbuffé men ändå..

• BT brud

beror kanskje på champangen o jordgubbarna dyra gubbar dock
    Sen har ni rummet längre i den dyrare !Då skulle jag nog välja den billigare o sen heller ta med lite extra

• Februari gäller det

jo, jag instämmer helt med ditt resonemang. Funderar på att ta en Romantik weekend så man kan stanna 2-3 dagar istället. Det blir ju typ samma pengar som att ta bröllopspaket.

• elja651

Är det inte olika typer av rum då?

• Skam

Resa före hotell. Bo på hotell gör ni ju också på resan.

Svar på tråden Billigt & bra hotell i STHLM för bröllopsnatten eller billig resa?