• Pyssla

Bilder från augustibröllop

Hej på er alla gamla augustibrudar om det finns några!! Jag har övergett den här sidan sedan man blev mrs men ikväll sitter jag och skickar tackkort (sent ja) och jobbar med hemsida som gästerna kan titta på. Lite fånigt kanske men det är kul att alla dom som inte bor nära får se bilder. Någon mer som har hemsida? vår är www.saganomringarna.dinstudio.se

• Svar på tråden Bilder från augustibröllop
  • Thindris

Hej! Vad roligt med fler augustibrudar. Jag är inte heller här så ofta numera, men har också lämnat min hemsida. Hoppas jag kan inspirera andra Kika gärna in på vår sida om du vill.

www.forsner.se/brollopssite/

Nu ska jag titta in på er sida

• Pyssla

Åh den sidan såg allt proffsig ut!! :)

• Thindris

Tack Men det gjorde allt er också. Gisses vad vackra ni var!!! Ni såg verkligen ut som en prins och en prinsessa

Vi ahr itne avrit på bröllopsresa än. Blir Brasilien över jul och nyår... Längtar!!

• Pyssla

Så då har ni förlängt bröllopskänslan ett halvår ;). Säkert härligt att åka iväg nu när det blir allt kyligare här hemma. Hoppas ni får en spännande resa!

• Jenca

Pyssla - vad fina ni var! Söt krona och liten näbb ni hade :)

• nillanpillan

WOW! Vilken hemsida!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen... DET VAR ETT FANTASTISKT BRÖLLOP!

*skratt* nu fattar du vem det är som har skrivit detta. Snacka om att jag blev PAFF när jag såg ER när jag skulle gå in på en hemsida för att få lite inspiration!

Men hemligt hemligt... jag finns inte här egentligen...

• vintern0712

Ni var verkligen jättevackra! Söt liten brudnäbb också.

Vilken vacker klänning du har.
    Får jag fråga vad det är för klänning och vart köpte du den?

• Thindris

Pyssla
    Ja, nu när resan närmar sig och börjar kännas verklig, så tittar vi allt oftare på våra bröllopsbilder. Den där härliga bröllopspirrande känslan är tillbaka, denna gång gäller det vår smekmånad Har känts så overkligt att vi ska resa tidigare, så långt bort liksom. Men nu, nu kan vi nästan börja packa snart

• #Maria#

Thindris: Oj så fina inbjudningskort och så vackra ni var. :) I vilkte program gjorde du monogrammet? /Maria

• Thindris

#Maria#
    Tack Monogrammet fick vi faktiskt hjälp med av Kirsto här på bt. Jag hittade en tråd där hon gjorde sådant och bad om några exempel, och vi föll för det vi använde. Min man säger dock att man kan göra det ganska enkelt själv i illustrator eller i indesign. Går också att göra photoshop

• #Maria#

Thindri: Tänkte i vilket program ni skrev ut monogrammet! Funkar det i word tro?? :)

Svar på tråden Bilder från augustibröllop