förlovnings fest?
hej!
tänkte höra hur många av er som hade en förlovnings fest? börjar få påtryckningar av vänner om en sådan... :)
hej!
tänkte höra hur många av er som hade en förlovnings fest? börjar få påtryckningar av vänner om en sådan... :)
vi hade forlovningsfest. hade lite buffe mat & mingel. super lyckat!! alltid kul att bli bjuden pa fest...
oj, det har jag inte ens tänkt på!!
Vi hade ingen alls. Ett amerikanskt påfund
Min mamma ordnade en fest för oss och de närmaste.
jättebra ide tyckte jag eftersom det innebar ytterligare ett tillfälle att få presenter
Vi har varit förlovade i ett halvår och har inte haft någon fest... men fester är ju alltid trevligt oavsett orsak, så känner ni för att ha en så kan ni ju alltid ha det!
(Om folk tjatar så brukar man alltid kunna kontra med att de har missat att ha födelsedagsfest, inflyttningsfest eller något annat.)
Ta varje tillfälle i akt att träffa nära o kära över god mat och gott vin!!!
Livet är så kort, så njut- om det nu är det ni vill...
Vi hade förlovningsfest! Det var ett bra tillfälle för gästerna att bekanta sig med varandra (det sa flera själva efter bröllopet). Dessutom lät vi dem lära känna platsen vi bor på genom guidning av en viking. På så vis fick de även lära känna oss.
Jag rekommenderar det! (Förutsatt att ni VILL arrangera en, förstås..)
Hej! Jag VEt att min sambo snart kommer fria till mig - därför har jag börjat fundera på fest.
Tyvärr kommer ju både jul & nyår och allt vad det innebär i vägen så jag TROR att vi kommer ta det i januari istället för runt första advent.
Däremot vet jag inte om vi bara ska samla familjerna eller också släkten. Om vi gör det sistnämnda blir vi vääääldigt många och måste då hyra lokal.... Hrm...
Angenäma problem, eller hur!!!!