• LLasse

Fria

Hejsan alla, ni kanske kan hjälpa mig, det är ungefär en vecka tills jag har bestämt mig att jag ska fria till min sambo sedan 1 år och flickvän sedan 4 år. Jag tänkte kolla med någon/några vad de tycker om min idé:

Blommor när hon kommer hem, röda rosor, hennes favorit, lite massage och sedan sätta henne ner för att varva ner lite medans jag lagar hennes favoriträtt, som är taco, där jag tänkt servera med "ringen" i ett tacoskal på tallriken.

Problemet är dock att jag inte riktigt kan köpa en ring än (pengar) och inte vill det för att jag vill att hon ska vara med och hjälpa till med att välja ut den. Kan man byta ut ringen mot något annat som gör att det är uppenbart att jag vill fria. Sedan tänkte jag gå ner på knä och resten behåller jag för oss.. :)

Är det någon som kan hjälpa mig med att hitta på något istället för en ring, eller en "tillsvidare" ring eller något?
    Snälla hjälp mig, är brydd..

MVH Lasse

• Svar på tråden Fria
  • hallonsoda

Hej Lasse!
    Det brukar finnas låneringar på olika smyckesaffärer. Annars kan du ju köpa en jättebillig ring som inte är äkta och fria med, jag skulle personligen tycka att det var roligare att få en sådan än ingen alls.

Lycka till!

• InaHjärtarAdam

du kan ju köpa en billig ring på H&M sålänge, för en femtilapp eller så och sen kan ni gå tillsammans och välja ut ringar!

• Cattiecattie

Haller med dom andra!Köp en fin latsas ring salänge.
    Är glad för er skull :)
    Världens godaste tacos blir det!

• smulan1

Hej Lasse, vilken underbar överraskning din flickvän har att vänta. Låter Toppen!
    Lycka till

• LLasse

Tack så mkt för hjälpen, ska köpa en fin ring hoppas jag och sen får vi se hur det går..

MVH Lasse

Svar på tråden Fria