Nu tog dom min m2b....
Usch, nu tog dom min älskling.. Han fick direktiven att ta cykeln till konsum o säga till kassörskan att han var stekt.. Nu får jag gå runt o vara orolig hela kvällen... Kul..
Usch, nu tog dom min älskling.. Han fick direktiven att ta cykeln till konsum o säga till kassörskan att han var stekt.. Nu får jag gå runt o vara orolig hela kvällen... Kul..
Nu ringde älsklingen o bad mig kolla upp var sten sture monumentet ligger eftersom han ska cykla dit.. Snälla kompisar han har.. Det är iskallt ute o det monumentet ligger på andra sidan stan...
Hoppas bara dom inte pinar honom alltför mycket. Det hade stått på lappen att det var brev 1 av typ 20... Nice.
nja, kul skulle jag inte säga.. Han kmommer säkert bli förkyld o nersupen. Han tål typ ingen alkohol längre eftersom vi aldrig dricker.. Hoppas dom tänker på det så han slipper spy halva kvällen.
Hur gick det då? Hade han haft roligt? Personligen tycker jag det verkar som en rätt rolig början..
Det är väl roligt att han har vänner som bryr sig tillräckligt mycket för att ordna något.
Håller med nean82. Trist att behöva oroa sig för att han ska bli full och förkyld, man får hoppas att han fick en rolig dag med sina vänner.