• Hjärtat

Bästa möhippan...

...hur ser den ut?

För mig var det när mina vänner fixade en heldag för mig.

Vi började med lyxfrukost

Åkte iväg och åkte motorcykel

Åt lunch i Tantolunden

Gick på stan och samlade in äktenskapstips

Åkte vidare och bubblade

Fortsatte kvällen till en spansk restaurang

Avslutade natten på krogen.

Världens bästa möhippa!!!

/Hjärtat

Hur ser världens bästa möhippa ut för Er?

• Svar på tråden Bästa möhippan...
  • Fru Cinderella

Det jag har pikat min Slave Of Honour om, turridnining

men jag blir lycklig över att ens få en, om jag får en.. det lär man märka med tiden

• Hjärtat

_Cinderella_,

Jag tror säkerligen att du får en möhippa, njut av varje minut för det går väldigt fort.

/Hjärtat

• Fru Cinderella

Säkerligen.. hur långt innan bröllopet fick du din??

• Emmis 05

Min så klart:)
    -Superöveraskning...total och fullkomlig!!!
    -Champagne på en gång
    -Supergod frukost/lunch hemma hos en kompis med tillhörande husmorstest
    -Kurs i att göra pärlsmycken
    -Pinsam utklädning-där jag var orolig att de missat att jag ABSOLUT inte ville ut på stan och sälja kyssar m.m. fast å andra sidan borde jag känt dem bättre;) som jag bara behövde bära 2 kvarter.
    -Fantastisk fotografering med en helt underbart duktig fotograf under ivrigt på hejande av mina älskade vänner (och som resulterade i en kalender som jag är minst lika glad för som maken:)
    -Underbar middag hos och med vännerna
    -Wallmans med livekaraoke
    -Somnade och vaknade med mina närmaste o äldsta vänner och fick underbar frukost med dem (ser dem inte lika ofta som jag skulle önska då vi är utspridda geografiskt...)

• Linnea J

själv hade jag möhippa igår.. det var verkligen rolig och redan nu tackar jag till de som gjort den utifall de går in här och läser igen

åkte med min mamma för att shoppa skor till henne men väl i affären kom alla kompisar in och tuttade och viftade med flaggor som var olika bilder på mig.. kul sätt att bli tagen på!! sedan blev det lite uppdrag på stan och eftersom det inte var hemstaden gjorde det mig ingenting! en fulsnygg klänning fick jag på mig dessutom... efter det gick vi till ett badhus och jag fick en ansiktsbehandling och lite massage.. hur skönt som helst med de andra tjejerna fick bada romerskt bad(iskallt vatten!) dessutom var de tvugna att vara utan badkläder! hihihihi... sedan blev det lunch där och sedan vidare i bilar.. fick ögonbindel och blev ledd uppför en trappa och kom in en studio!! fick spela in en låt där och det var kul! men han var väldigt petig så idag har jag träningsvärk i mina ben för jag spände mig så när jag stod och sjöng.. det tog över 2 timmar men resultatet blev bra och spelades senare upp på krogen när vi var ute hemma!!! efter studion åkte vi hem till mina föräldrars hus där det blev trerätters och en omgång i singstars.. jag mot resten!! och sedan ut för att möta upp grabbarna från sevensexan!!! är väldigt hes idag men hade som sagt jättekul! nästan alla var med och det kändes kul att så många kunde och ville vara med....

• Linnea J

möhippan var i lördags... detta skrev jag i tråden som är om den månad jag gifter mig i...

• Hjärtat

Några fler som vill dela med sig av sina möhippor?

/Hjärtat

Svar på tråden Bästa möhippan...