Aquaria på Djurgården?!
Vi har bokat Aquaria som festlokal. Undrar om någon har erfarenheter från det stället? Tycker det verkar bra, men är lokalen och dansgolvet för litet?! Vi blir ca. 90-100 bröllopsgäster. Tacksam för alla svar.
Vi har bokat Aquaria som festlokal. Undrar om någon har erfarenheter från det stället? Tycker det verkar bra, men är lokalen och dansgolvet för litet?! Vi blir ca. 90-100 bröllopsgäster. Tacksam för alla svar.
Jag har varit där på bröllop och bröllopsfest. Stället ligger jättefint! Då var det omkring 60 pers på festen och det funkar med all säkerhet med fler. Maten var dock inte så upplyftande
Jag har bilder hur lokalen ser ut när den är festdukad om du vill se.
Maila mig på happyheart2006@hotmail.com
Hej!
Vi hade festen på Aquaria i somras. Vi var 70 gäster, men vi tror att fler hade gått bra. Med den dukningen vi hade hade 85 personer funkat. Prata med Aquaria så får du ett häfte med info där dukningarna beskrivs. Vi blev jättenöjda med både maten (trerätters) och vi är nog båda ganska kräsna.
Dansgolvet är relativt litet, men det tyckte vi var positivt. Känslan av att det är mycket folk på dansgolvet hela kvällen förstärktes.
Vi är mycket nöjda med bemötandet från Aquaria/Festivus och har fått jättemycket beröm av gästerna för den fina lokalen. Att alla har sjöutsikt är inte illa!
Lycka till!