• drea

    Oups lite snabb... 6

    Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

    Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

    Fick ett par örhänge av svärfar och dem har jag inte på mig när jag är nakenfiiis:D:D:D:D:D av P fick jag ett Bälte/skärp av märket tiger:D och så fick jag en tröja alltså att ha på joppet:D:D:D

    Annars blev det lite presentkort här och var och lite nyttoprylar till hemmet:D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Nä det förstår jag att du inte har örhängena då men skärpet kan du väl ha när du är n.fiiiis

    Fick en halsduk i lammull av lillebror och av syster och hennes kille fick vi ett spel, av mor och far fick jag pengar. Kanonjulisar

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Förstår inte det där riktigt med hur länge trådarna är "levande"... är det 2 januari denna stängs?

  • Hej baberiba

    Yepp 2 januari är sista dagen:o sen dödar dem oss:o

    Men vi återupplivar oss med en ny tråd:D:D:D:D startar du en då?

  • Hej baberiba

    ASG :D:D:D:D:D hahahaha ha skärpet på mig när jag är nakenfiiiis....hahahaha:D:D:D "Väcker tigern i dig":D:D:D:D:D:D:D hahahaha P skulle ASG åt mig:D:D:D:D:D kanske ska testa det i helgen:D:D:D:D:D:D

    Du kan ränna runt med halsduken när du är nakenfiiis:D:D:D:D

  • Hej baberiba

    Har du träffat jalfen i jul? saknar hon mig:o
    :D:D:D:D

    Hälsa och önska gott nytt år till henne;) jag saknar henne iallafall...;)

    Drea den gottegrisen är i GOA:o
    :D:D:D jag hittade aldrig hennes biljetter när jag var där och röjde runt:o
    :D

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Japp, jag träffar jalfen nästan varje dag. Jag brukar vara där och äta frukost innan jag åker till joppet
    Klart hon saknar dig, vem gör inte det när du inte är här...

    Synd att du inte hittade biljetterna, tänk va gött det hade varit att vara där i värmen

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Vad ska den nya tråden heta då, oups lite snabb...7

  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Vilken lyx:p jag vill oxå äta frukost hos jalfen:o men du kanske kan ta med en latte till mig imon och smarrig macka:D

    Hälsa henne så gott:p

  • Hej baberiba

    Jag Sh*t alltså att jag inte hittade pilletterna:o
    :D:D:D:D

    Låter inte så S*xigt med oups lite snabb...7...:o men så får det väl bli så att alla hittar hit:D

  • Hej baberiba

    Var in på hemsidan hos vårt adoptionsbyrå och där finns ett forum man kan skriva i och där var det en som kallade sig för "anonym" som kallade mig för att "vara uppe i det blå" alltså att jag är totalt vrickad/knäpp:o snacka om påhopp:o för att inte jag visste hur det kåg till med en sak så kallade denna människan mig så...:o taskigt tycker jag:(

    Ska klippa ut och skriva till dig via mailen så ska du få se...

  • Hej baberiba

    Läs och svara...

    Nu ska jag hem.

    Vi hörs imon vännen !

    KRAM

  • Dallandra

    På tisdag börjar min föräldraledighet Välbehövligt, känns som jag har ont överallt nuförtiden :D

    cheers
    Inget kul att bli påhoppad!!! skicka henne hit så ska hon få!!! :[

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Dallie
    Va skönt att gå på föräldraledighet
    Har julen varit bra och hade du varit snäll så du fick besök av tomten

Svar på tråden Oups lite snabb... 6