• CaSan

Vad tycks om denna förlovningsannons...

Hej,

Jag vill ha lite synpunkter och åsikter om följande förlovningsannons som jag funderar på att sätta in...

Jag + Du = Sant
    Hans namn
    Mitt namn
    Stad, datum

Är den för pluttinuttig eller är den charmig? Jag vill inte gärna ha något som alla andra sätter in men frågan är hur den kommer mottas av de som ser den...

• Svar på tråden Vad tycks om denna förlovningsannons...
  • BT brud

kan du absolutt ha!
    Ingen konstigt med den, Det är eran annons*kör på* varför måsta man göra som alla andra ? Jag tycket den va fin!

• MrsNyberg2B

Det är väl jättebra! Det är ju eran... :) Vi är så tråkiga att vi inte ens haft en annons inne, kanske får ta det på ettårsdagen (av förlovningen).

• KatarinaT

Den är kul, men lite trist att det inte framgår vad det är - vigsel, förlovning, osv.

• BT brud

Det står kanskje under forlovning ,som redan är förtryckt i tidning

• nyförlovad 3 juni

kan det inte stå

hans namn + ditt namn = sant

äntligen! stad, datum

eller nåt sånt?

(eller ja, du kanske ville ha din version, ja tyckte ärligt att den va lite sådär, men smaken är ju som baken, känns den rätt så kör på den!!!)

• CaSan

Precis som BT brud säger så står ju "Förlovade" redan tryckt i tidningen och det är där under vår annons hamnar så detta framgår ju redan klart. Det är lite därför jag vill ha något annat än de traditionella "Vi har förlovat oss!" och "Förlovade". Men KatarinaT jag förstår din poäng. Just nu lutar det mot att vi kommer köra på annonsen som jag skrivit ovanstående. Tack för att ni tycker till. Härligt då jag alltid har sådan beslutsångest med saker och ting.

• BT brud

Kör på det som du har lust annars kanskje du ångrar sen Det är ju eran grei!!

• CaSan

nyförlovad 3 juni
    Jag funderade faktiskt på den versionen som du skrev. Men tidningen som vi ska sätta in annonsen i har vissa mallar man måste följa; att namnen måste stå under varandra. Väldigt knäppt jag vet men inget att göra åt, så därför fick jag tänka om lite och kom fram till den jag skrev. Ja jisses att det ska vara så svårt med en jäkla annons. Kan bara föreställa mig hur det kommer bli då jag kommer till planeringen av bröllopet. Phuu!!

• FruganM

Tycker i stort sett den är bra, men skulle kanske ändra ordföljden till "Du + jag....".

Svar på tråden Vad tycks om denna förlovningsannons...