12 JULI -------- 2008
Nån fler 12 juli 2008 ??
Jag bor i Sthlm ,men vi gifter oss i småland!
Nån fler 12 juli 2008 ??
Jag bor i Sthlm ,men vi gifter oss i småland!
Hej hopp,
Vi gifter oss den 5 juli 2008. Stockholmare som gifter sig på västkusten :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
Här hittar du ett gäng andra som gifter sig 2008 :)
Hej!
Vi har precis bokat vår lokal för 12 juli 2008! Vi är så hilma nöjda!
Vi bor också i Stockholm (Solna). Vart i bor ni? Hur långt har ni kommit?
Kram
Froggys ! Bor i nacka! Har inte bokat så mycket ännu! Bara bestämt datum.. vi ska ha det utom hus på svärfars gård sen har jag inte bestämt mig om vi ska ha middagen på herrgård i småland eller om vi ska ha både fest o bröllop på gården ( har ju ett tag o tänka
BT Brud!
Härligt med utomhus! Vi hade också tänkt från början. Men nu lutar det mot kyrka. Var i Småland kommer ni att vara? Min pappa kommer därifrån. Är det en stor gård?
15-20 min från vimmerby vart är din pappa ifrån? vart ska ni ha bröllopet?
Min pappa kommer från Gamleby. Vi kommer att ha bröllopet här i Stockholm. Vi har bokat Riddersviks gråd i Hässelby. Vi räknar med ca 50 gäster så stället blir perfekt! Hur många kommer ni att bli? Kyrkan är inte bestämd ännu, vi tittar fortfarnde runt. De går ju inte att boka ännu i vilket fall som helst. Hur gamla är ni?
jag fyller 37 i okt sambo 40 i feb!
Själva då?
Gamleby! Det känner jag till körde forbi där i sommras! Då vet din pappa (kanskje du med) vart kvilleken är vi förlovade oss där i sommar! Hur gammal är din far?
vi har inte kommit alls långt i planering hahaha mera jag som sitter här men vi skrev ner vilka vi absolutt vilja skulle komma för några veckor sen blev rundt 45-50 Vuxna! Sen kan jag inte bestämma mig med andra barn o kusiner både vill o inte vill,men jag vill ha en kul fest utan att tänka på barn! Vi har själv 2 (en kille en tjej) inte tvillingar!!
på 11 år (dom ska va med) dotter har redan börjt drömma om ,klänning
men dom är ju stora,men det tål å tänkas på länge till 2008
Va mysigt Riddersviks gård verkar ! va kul grattis!! ska ni inte gifta er där da
Har ni redan bestät maten?
Jag känner inte till Kvilleken.
Men jag ska fråga pappa om han gör det. Släkten bor inte där längre, utan de flesta har flyttat mer norr ut.
Jag fyller 26 och sambon 25, båda nu i december.
Det är härligt med barn (jag går sista terminen på lärarutbildningen), men vi har nog bestämt att vi inte ska ha barn på bröllopet. Förutom sambons brorsbarn som ska vara näbbar
Man kan ha bröllop på Riddersvik, men jag vill ha en kyrka. Jag vill känna känslan av orgeln och allt annat som har med kyrkan att göra. Vi har inte bestämt mat ännu. Det kommer ju nya menyer varje år. Men man vet ju vad man gillar. Har ni börjat tänka på maten?
Har du börjat tänka på klänning, hår eller något annat?
Nää ingenting har jo så gott om tid
men klart man tittar !
Men jag har en bild av hur jag vill ha det 1 Men å andra sidan lär man vel ändra sig 1000 ganger hihihi,
Jag har ens frågat mina tärner om de vill va!
men jag vet dom säger ja! *hoppas jag * hehehe
Enda som er bokat är bestmann.o han ble glad... Sen har vi toastmann (men han vet inte om det heller)
Jag tror jag vill ha buffe , finns så mycket gott o plocka då+ att man kan va litt av allt man verkligen gillar, sen tycker jag det är mysigt o plocka ! Men det kan ju ändras det med , ska vi ha bröllopet på gården vill jag ha buffe, ska vi hra mossebo då vill jag nog ha meny
Hyra mossebogården skulle det stå ( det är det jag inte kan bestämma mig för! småland är det jo inte ovanligt med regn så da vill man ju gärna vara på en herrgård kanskje!
Jag ville också ba buffé från början, men när vi valde Riddersvik så gick inte det.
Det är ju stor prisskillnad och man har fest hemma eller på en herrgård. Går det inte att vara i på gånden om det börjar regna?
Jag har inte heller fråga några tärnor mm. Jag har inte berättat om bröllopet för mer än mina föräldrar. Men det ska bli superkul att göra det sen!!
Jag tycker ni allihop ska hoppa in i 2008-tråden som Brud 2008 tipsade om!
Froggys!?!? jag la inn dig på sommar 2008 länken .flåt det kanskje va lite fräckt !
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html