• hejo

tips på förlovningsdagen! :)

Hejsan!

Jag & min sambo ska förlova oss i början på december...
    Nu är det ju så här att vi är toma på idéer på vad vi kan göra när vi ska byta ringar!
    Vi har barnen hemma så vi kan ej resa bort under helgen så vi måste hålla oss hemmikring så att säga!
    Är det någon som har nått tips på vad man kan göra?

Tack på förhand!

• Svar på tråden tips på förlovningsdagen! :)
  • Fru Cinderella

Varför inte bara mysa till det hemma i soffan på kvällen med ett glas vin?

Eller ordna barnvakt under dagen och sen sticka iväg och åka skridskor eller annat mysigt..

• hejo

Hej _Ciderella_!

Ja, på kvällen när vi har förlovat oss (under dagen) så är det redan planerat... Då blir det mysig middag ute på resturang sen hem o myspysa! ;) Inte så lätt att ta det på kvällen hemma heller då barnen är så stora så de nästan lägger sig senare än oss! *pust*

Men det där om skridskor...*funderar*
    Ja, varför inte? Det tåls o tänka på... Bara det att risken finns ju att man hamnar på akuten med brutet ben istället för resturangen... (Vill bara påpeka att jag ej åkt skridskor sedan jag var 9 år o är 33 nu!) Hehehe...
    Kanske åka ner o smygåka? =)
    Han är ju gammal hockeyspelare så han har ju inga problem...

• Fru Cinderella

hejo

Ja så länge man skippar akuten kan det vara riktigt kul o rulta runt.. Men om han är gammal hockeyspelare så har du ju en riktig klippa att luta dig mot. Sen kan ni ju ha med er varm oboy att skåla i o riktigt mysa till det under några filtar någonstans.

• hejo

Jaaa _cinderella_... Ju mer jag tänker på det ju mer peppad blir jag till att göra det! *L stort*
    Min sambo är verkligen en stabil klippa i mitt liv så det passar ju utmärkt att få rulta, stapla.... ja svicha iväg på isen o känna att han verkligen är en klippa för mig i både gott o ont! hihihi...

Tack söta du!

• Fru Cinderella

Vad kul att du tyckte om idén, vad glad jag blir. Lycka till båda två

Svar på tråden tips på förlovningsdagen! :)