anonyma överätare
Jag undrar om någon har varit på anonyma överätares möten?
Funderade på att gå på deras möten, så jag undrade om någon har erfarenhet från deras möten.
Jag undrar om någon har varit på anonyma överätares möten?
Funderade på att gå på deras möten, så jag undrade om någon har erfarenhet från deras möten.
Hej!
Jag har aldrig varit på ngt av deras möten men funderar starkt på att gå dit.
Har aldrig hört talas om dem, men jag är nog ett skolboksexemplar av klientelet. (Om det är vad det låter som vill säga).
Har inte varit på sådant själv men en kompis går regelbundet och hon säger att det har hjälp henne väldigt med att lära känna sig själv. Av vad jag har hört av henne så kan jag verkligen rekomendera det.
Jag är väl insatt i 12 stegsprogrammet som OA användersig av. Det innebär mycket hjälp till självhjälp. Jag kan verkligen rekommendera 12 stegsrupper överhuvudtaget!! Man träffas och delar med sig av sina erfarenheter och är absolut inte som mångá tror en sekt !! Det hjälper miljontals människor världen över att hålla sig drog, alkohol, socker/mjöl eller vad man nu är beroende av - fria =) För mig har det hållt i 4½ år. Gå gärna in på www.oa.org för att läsa mer om vad det handlar om!! Och fråga gärna om det är något du undrar över.
Hej Solrosen,
Jag har varit med i OA i över ett år. Mycket bra, vill inte berätta för mycket utan gå dit och få din egen uppfattning. Jag lovar det hjälper dig.