• sagogrynet82

ååå.. äntligen friade han!

Å min underbara ängel, min solstråle, mitt allt! Han friade till mig igår, när jagminst anade detta, det var helt underbart vackert och fint. Jag är världens lyckligaste kvinna! Överlycklig. Vi har haft mycket up och ner i vårt förhållande och nu äntligen finns det ingen eller inget som kan komma emellan oss längre. Det varen oerhört romantisk förlovning, haha undrar vad folk tänkte när de såg alla marschaler eller hur det nu stavas. Det här är ett minne för livet! igår var jag i helt chocktillstånd visste inte riktigt hur jag skulle reagera, trodde nästan det var fel på mig... Men nu idag ärjag helt pirrig och överlycklig! =)

• Svar på tråden ååå.. äntligen friade han!
  • sagogrynet82

tack så mycket! en till som är uppe så här dags, härligt! =)

• lingonben

I know the feeling... min blivande man friade också helt oväntat och på det mest romantiska sätt och oj vilka ljuuuvliga moln man flög omkring på sedan, kändes som en dröm, som en saga. Fortfarande när jag tänker tillbaka på den stunden i våras så får jag bomull i hela mig.

Grattis!

• Melleni (4/8-07)

Va härligt. Lycka till med allt

• sagogrynet82

å tack tack! =) jag är överlycklig! jaaa nu vill man ju barta gifta sig ;) åå jag älskar verkligen den killen! =)

• zooran

Jätte grattis! Man blir ju nyfiken ;) Hur gick det till?

• sagogrynet82

hehe nepp det har vi bestämt att inte berätta, vi ska ha det som ett speciellt minne mellan oss jag kan i a f säga att det skedde under en stjärnklar himmel med utsikt överstaden vi bor i.... men det var mycket mycket annorlunda och speciell, sättet han friade på som vi bara vill ha som minne jag och han... :)

• zooran

Vad fint! Vackert att ha det som gemensamt, hemligt ämne! Lycka till... med allt!! :)

• A:s wife

Grattis! jag blev oxå "friad till" igår. det var en bra kväll för många med andra ord =)

• sagogrynet82

a.s babe grattis till er också! önskar er all lycka! =)

Svar på tråden ååå.. äntligen friade han!