• Makrill

Målvikt nådd!

Yes! Klänningen kommer att sitta som en smäck. Tack vare tips här på sidan blev jag medlem i Itrim och har nu nått min målvikt. Tack! Jag har sååå dålig självdiciplin, men med hjälp av min underbara hälsorådgivare har jag nu lagt om min kost och mår sååå mkt bättre! Livsglädje och energi. Vilken fru han får.......

• Svar på tråden Målvikt nådd!
  • lolabe

Vad duktig du är, grattis!

• Brud 2008

Grattis! Hoppas att jag själv kan komma i form till mitt bröllop ;)

• fröken Inga

vilka tips följde du?

• Makrill

Jag har följt Itrims råd (www.itrim.se) Mat, Motion och Motivation. Helt oslagbart!

• Buslinna

Grattis!!

Jag är lite nyfiken, vad kostar Itrim på ett ungefär? Visst bygger det också, om man vill, på en VLCD?

• ladymarmelade

Min kompis betalade dryga 600 kr/mån, och då måste man binda sig i ett år.

• Gabbies

dock om jag får förstöra lite så tycke rjag inte alls om Itrim, iaf inte här i Västerås.. som tur är har mitt medlemsskap just tagit slut. Men jag var tvungen att betala 650 kr i 12 mån fast jag endast gick där 4 månader.. dom lyssnade typ inte alls på vad jag sa och ville typ tvinga mig att börja med måltidsersättning för dom sa att min motiviation skulle försvinna om jag inte gick ner snabbare.. jaha tack för den liksom, kändes som allt jag kämpat då inte betydde något.. och jag är verkligen emot allt vad måltidsersättning heter.. nej Itrim var inget för mig.

grattis till att ha nått din målvikt!!!!!!

• Ellte

Usch vad tråkigt Gabbies! Jag som gillar Itrim så mycket just FÖR att de lyssnar på vad varje individ vill. Sedan har de ju belägg för sina rekommendationer MEN här gör man iallafall som man vill :?

• Makrill

Gabbies.
    Men det är ju helt galet. Man kan naturligtvis aldrig tvinga ngn! Jag tycker att konceptet är bra. Men alla är vi ju olika. dessutom kanske det handlar om personkemin med den hälsorådgivare man har.

Själv gick jag under ngr veckor på 2+2 dvs ersatte en måltid (lunch) och ett mellanmål med shake och åt lagad mat resten. Jag valde detta då jag ville ha en liten kick-start i början för att få upp motivationen. Och jag som är hemma med barn och hatar att laga lunch till mig själv tyckte att det var väldigt bekvämt...!!
    Vad det gäller måltidsersättning så är jag också skeptisk i grunden och skulle aldrig ge mig på ngn pulverdiet. Men jag kollade noga upp Itrims shaker och de innehåller bara naturprodukter.
    Träningen passar mig också då man vet att själva träningen tar exakt 30 min. Jag har kommit igång tre ggr i veckan. Gillar också att PULS innehåller både kondition och styrka. Dessutom har jag ingen koordination så aerobics-pass ger mig inte så mycket. Blir mest frustrerad....

Svar på tråden Målvikt nådd!