• Coornet

080808

Det är många som ska gifta sig 2008, och då speciellt på sommaren.

Men finns det någon där ute som ska gifta sig 080808??

Vill gärna ha någon att prata planering och funderingar med..

• Svar på tråden 080808
  • Champis_Sanna

hejsan! vi kommer att gifta oss 2008 men förmodligen i Maj...

• Coornet

Är du med och kollar läget i sommar 2008 tråden?

Är det verkligen ingen mer som ska gifta sig 080808???

• Pumpkin

Det är ju flera i 2008-tråden som ska gifta sig 080808!

• Coornet

Jag har bara sett en förutom mig!

• Pumpkin

Är det inte fler? *funderar* Har varit ganska många i alla fall

• Brud 2008

Ja visst har det varit fler? vi hade ju en lista över vilka datum folk hade, och jag tyckte att de flesta hade 080808

• Coornet

Måste hitta den listan :)

• Thailands brud

Vi gifter oss 080808 i Thailand!

• Jenny_Åland

Vi kommer också gifta oss 080808. Fast det är inte helt säkert ännu. Vi vet ju inte om det passar med kyrka och festlokal än..

• Coornet

Samma sak här.. Hoppas verkligen att 080808 funkar med kyrka, lokal osv.

Samtidigt känner jag att en fre blir så knasig, krävs lite mer planering..

• Jenny_Åland

Ja. det krävs verkligen mer planering. Vi kommer att skicka ut save the date kort långt i förväg, typ till jul 2007. Så kan alla vi vill bjuda planera in så att de kan komma då. Annars blir det svårt för de som jobbar och bor långt bort att kunna komma. Men om vi skickar ut kort långt i förväg kan de förhoppningsvis ta ledigt då. Funderar på att vi också skulle ta ut semestern i samband med bröllopet så blir det inte så stressigt. Kan vara bra att vara ledig lite före bröllopet och lite efter bröllopet ;)

• Coornet

Vi har samma funderingar vi oxå. Skicka ut "save the date" kort tillsammans med julkorten 2007..

Eftersom vi inte ska ha bröllopet i vår hemstad så måste vi nästan ta ledigt i alla fall samma vecka för att förbereda.. Funderar på att åka på resa direkt efter oxå.. så får nästan bli semester i samband med bröllopet..

• Bröllopstokiig

Jag ska också gifta mig i augusti 2008 men inte den 8:e eftersom det är en fredag och jag vill ha det en lördag. Det blir nog den 23 aug.

• Jenny_Åland

För oss är helgen 8-10/8 den enda helgen som är ledig i augusti i och med att mormor & morfar har bröllopsdag helgen före. en vän till mig fyller år helgen efter och min pappa fyller år helgen efter det. Sista helgen i augusti fyller min blivande år.

• Suddette

Vi leker med tanken..... Vi träffades 040808, så 080808 skulle onekligen vara ett kul datum!!!

• Coornet

Ja då har ni inte riktigt mycket val med andra ord ! Men då har du inte så mycket val..

Svar på tråden 080808