snart är det dags... 30sep...
någon mer än jag som fått rampfeber. snart smäller det....
lagom nervis....
någon mer än jag som fått rampfeber. snart smäller det....
lagom nervis....
Tjooohooo... japp, massa rampfeber :) Men spännande spännande och ser så fram emot det här. Det mesta börjar falla på plats. Vi har klänning och allt, igår kom ringen (och den passar) och maten på G. Nu är det mest små-pyssel kvar.
Ska bli så roligt att träffa alla och låta alla träffa varandra. Mina och mannens föräldrar har aldrig träffat varandra, då de bor så pass långt ifrån varandra. Så det blir riktigt spännande. Och alla så finklädda och maten förhoppningsvis god och allt skoj... phu vad spännande.
Själv då?
Här är det en till 30/9. Jag inser nu att om två veckor så är det dags! Vid den här tiden då så är jag snart klar hos frisören och det är dags för fotografering. hua! Tänk att det nu är så nära att man kan räkna dagarna. På måndag ska vi hämta vigselringen. Spännande! Tänk om den inte passar??? Jag undrar hur mycket det är man har glömt! Men det löser sig nog. Möhippan är avklarad så nu kan jag andas ut! Det var en toppendag, mina kompisar hade fixat allt. Skönt.
Lycka till
Vi ska också hämta ringarna på måndag.
Var ju inte länges en jag tänkte att det är lång tid kvar, vi hinner. och nu kan man snart räkna dagarna på sina fingrar.
Jag har inte fått någon möhippa ännu, men jag är inte heller säker på om det blir någon. Det ger sig.
Som tur är så umgås inte mina vänner med varandra så de kommer mesd största säkerhet inte fixa med någon möhippa och det känns väldigt skönt. Det räcker absolut gott och väl med ett bröllop och allt folk som blir där :)
Lite läbbigt är det allt....snart smäller det! Men det ska bli så himla roligt också! Har idag sytt klart (nästan) tärnklänningarna. Sambon är på svensexa och har hysteriskt skoj hoppas jag :)
Har långa att-göra-listor....men det känns skoj att beta av en punkt i taget. det mesta görs ju i slutet känns det som.
Spännande värre!
Misstänker starkt att det kommer hända något på möhippepunkten under morgondagen. Min sambos bestman råkade säga ett par ord för mycket. Blir spännande, kommer gå på nålar hela dagen imorgon...
Och här är en till! Jag kan ju säga att jag personligen är riktigt riktigt nervös!! Jag går igenom hur hela dagen kommer ev. att se ut, gå till. Och så kommer det upp jobbiga tankar om alla "misstag" man kan göra.. asgarva, snubbla, hicka m.m, m.m!!! :D Hahaha!! Jaa ni, skkönt att man inte är ensam om att ha rampfeber.!
Så många människor som man känner, på samma plats SAMTIDIGT! Och all uppmärksamhet på OSS!! Läskigt!!! Men underbart kul och spännande! :D
Och ringarna hämtas imorgon också...kul!
Här är en som ska på bröllop den 30/9 och vi ska hippa bruden nu i helgen. Hon ska kidnappas väldigt långt, över hela långa landet ;)
Hicka... De har jag inte tänkt på. Herregud, tänk om jag får vrålhicka inne i kyrkan och hickar så det ekar mellan bänkraderna...