• j+a

Ny medlem!

Har surfat runt på BT och läst en del inlägg och nu är det väl dags för mig att träda fram också!
    Min m2b friade för ca 1 månad sedan och planeringen är i full gång, dock hade vi redan en hel massa klart för oss om hur vi ville ha vår dag eftersom vi varit tillsammans i lite drygt 11 år och förlovade i 7! :)

• Svar på tråden Ny medlem!
  • GithKat

Grattis till frieriet och välkommen hit till BT. Massor av inspiration,tipps och ideér att hämta här. När gifter ni er?

• Josefin82

Grattis till frieriet!

• j+a

Tack så mycket! Vi gifter oss 21 juli -07.

• GithKat

Ohh vad skoj. Vi gifte oss den 8:e juli i år. Var helt underbart. Hoppas ni får lika fint väder som vi hade.

• j+a

Ja, man får be till vädrets makter och hoppas på det bästa! Men jag tror nog att det blir bra vilket som i alla fall. Det tog ett bra tag innan man verkligen fattade att det faktiskt är allvar, att man faktiskt ska gifta sig nu! Allt känns otroligt lugnt än i alla fall, vi har redan hunnit boka in en hel del saker och har det mesta under kontroll!

• KlaraStjärnljus

Grattis och välkommen!

• j+a

Jag funderar på att beställa brudklänningen från 1koo, men vet inte riktigt om man vågar det. Någon som har erfarenhet av att beställa klänningen från utlandet?

Svar på tråden Ny medlem!