• Elinore 23/9-06

jag blev kidnappad!!!!

Hello tjejer!!!
    I lördags blev jag kidnappad.... usch

Satt och åt lunch med mina föräldrar när det ringer på dörren..(mamma får ett brett flin helt plötsligt )
    där står 3 av mina tjejkompisar och det ändå jag får ur mig är ett högt ; Neeeeej!!!

Haha...joooodå svarade dom, ta med dig snygga skor, bekväma skor å fina kläder tills ikväll
    Sagt och gjort, packade ner allting och hann med att kissa oxå..blev så nervös jue...
    Ögonbindel på och in i en bil...drickandes massa gott och i en heemsk bilfärd i ca 50 min var vi framme i Lysekil..(vilket jag anat ) där får jag gå en bit (fortfarande blind så att säga) sätta mig på ens tol..hör en massa fnitter runt om mig och blir påklädd en myyycket vacker kreation av mina snälla (?) tjejkompisar... ögonbindeln åker av, och jag får en massa kramar av 3 tjejkompisar till som står där å ska sminka mig...behöver väl inte ens förklara att sminkningen inte hade passat till vardags
    Så, rosa strumpbxor, rosa benvärmare, rosa linne och en mkt vacker blöja...har även en slöja som inte är av denna värld(mist 3 meter lång) ...strumpeband som är gjorda av kondomer, en napp-band (som man skall äta) och en rosa nappflaska med vin(?) i...behöver jag säga att jag gillar rosa??
    såå..ut på stan kompisarna har ett stort plakat där det står något i stil med "ta en smakbit av bruden"
    säljer kondomer och nappar på löpande band... så roligt att se äldre folk som önskar en lycka till
    får ta en massa uppdrags-lappar oxå..bla dansa vals med en främling, byt din ena strumpa med någon snygg kile och samla autografer
    Tror jag klarade varje uppgift faktiskt..*stolt*
    sen när detta är färdigt blir det såklart mer dricka och mkt fnitter...
    Efter en stund komemr en tjej in som ska ha ett sex-party med oss...Och sjäälvklart skall bruden visa upp och förklara hur dessa saker skall användas
    Sen blir det mer dricksa..(nähää? ) och en ny kvälls-klänning, bestående av en svart sopsäck och ett skärp i midjan... klänningen var så kort och så ur-ringat att tillockmed J-Lo skulle bli generad
    Vi åt god mat och drack mera vin...jag blev bjuden av många söta killar och många äldre farbröder ocå för den delen..så, jag behövde aldrig använda mina surt förfärvda slantar jag samlat in under dagen
    Blir även uppbjuden av en kille som va himla söt...(visar sig efter ca 20 sekunder att han är svensk mästare i bugg!!!) herregud vad mina kompisar vred sig av skratt....
    Jag var hemma sent på natten och somnade som tur var efter några hemska besök på toaletten

Jag hade en otrooligt rolig kväll och man kan inte önska sig bättre kompisar, tack till Er!!!!

• Svar på tråden jag blev kidnappad!!!!
  • ...srm...

lå¨ter som en toppen dag va kul den kan man leva på lenge

• chihiro

låter som en oerhört trevlig dag måste jag säga

• Elinore 23/9-06

ja.det var jättehäftigt och av det jag minns så hade jag roligt förstår dock inte vart alla blåmärken komemr ifrån

Svar på tråden jag blev kidnappad!!!!