• brudgum25

Hur friade han/du?

Hej.
    Har ett litet problem. Jag ska fria till min kära sambo, men vet inte hur/var jag ska göra det. Jag har skaffat ringarna, och graverat in ett datum, men då ska vi iväg på dagen, vilket inte går att ändra. Så jag undrar hur det gick för er, eller om ni har några förslag?

• Svar på tråden Hur friade han/du?
  • Lena+Mattias=sant

Vi hade haft en väldigt gullig morgon så min sambo ställde sig på knä och friade bara sådär innan vi skulle iväg till jobbet/skolan. Det var jätteromantiskt och jag gick som på moln hela dagen.

• Strumpan.

Min kille hade hyrt ett jättefint hotellrum där han hade tänt massa små små ljus överallt och släkt lampan. I rummet fanns också ett jättestort fönster där man kunde se ut över staden. Han hade köpt våran champagn och ställde sig på knä o friade. Tyckte att det var mysigt, romantiskt och perfekt..HihI.

• Mitt hjärta är hemma

Han kidnappade mig och drog till Paris

• Blivande fru Byström

åhhh vad romantiskt det låter!!!

• Fru någongång.

Min sambo friade dagen efter min födelsedag. Lurade mig att vi skulle ha födelsedagsfest, jag kom hem lite senare i tron om att det skulle vaar massa folk hemma. Men då har han lagat fin middag till mig, anade inget förens efterätten. Då var han ordentligt nervös. Men jag minns det som det var igår :)

Lycka till :)

• Berner

Min man reste sig och höll ett tacktal till värdinnan på det Österrikiska gasthof som vi brukar besöka nästan varje år. I slutet av talet föll han ner på knä och friade. Jag blev så överraskad så jag minns inte att jag sa ja direkt, men det hade jag gjort för hela stället jublade och värdinnan bjöd på champanie.
    Det var 29/6-06 . 19/8-06 gifte vi oss. Snabbt marcherat!
    (Vi har varit tillsammans i 10år)

• Fru någongång.

om du inte har friat ännu, så föreslår jag att di smygr upp före hon vaknar och gör en romantisk frukost, som ni avnjuter i sängen, och vid lämpligt tillfälle så får du fria ..

berätta gärna för oss hur det går.

• Beckie_

våra ringar kom tidigare än planerat så han smög iväg och hämtade dem utan att jag visste om det och sen på kvällen när vi satt och grillade med goda vänner och stämningen var som bäst så föll han ner på knä och friade =). det behöver inte vara något fantastiskt välplanerat för att bli bra, för mig kunde det inte blivit underbarare!

• Blivande fru Byström

wow vill oxå bli friad till=)

• firren

min kille friade på en utlands semester på natten nere vid havet under en stjärnklar himmel. Han gick ned på knä, sen drac vi skumpa tills vi storkna. Jag blev väldigt överraskad och enormt lycklig!

• AnnaElefant

min favorit ar att skriva gift dig med mig i ett magnetalfapet och sedan låta den andre oppna spelet. Det kom vi på nar vi hade bytt ringar

• MissTess

Han tog med mig till London och överraskade med frieri!

Svar på tråden Hur friade han/du?