Hälsokost-Rosenrot
Är det någon här som har provar extra stark rosenrot? Vad tyckte ni? När man läser om tillskottet så står det att det har snabb verkan, men vad är egentligen snabb verkan. Rör det sig om dagar/timmar?
Är det någon här som har provar extra stark rosenrot? Vad tyckte ni? När man läser om tillskottet så står det att det har snabb verkan, men vad är egentligen snabb verkan. Rör det sig om dagar/timmar?
Jag har provat RR i drygt en vecka men jag vet inte om jag märker någon direkt effekt. Är det något speciellt du tänker på? Jag använder det för att få mer regelbunden ägglossning och mens. Det ska ju även vara bra för humöret och lusten, men där kan jag inte direkt säga att jag märkt någon skillnad.
Jag tänkte prova det för att jag har en hemskt tuff månad framför mig (slutpraktik) och måste vara på topp. Hmm du skrev att du använde det för ägglossningen. Det visste jag inte att det även var en effekt. Jag har alltid själv haft strul med ägglossningen och mensen. Nu vet jag dock inte för jag äter cerazette och har inte haft mens på ett halvår snart.
Har testat rosenrot och den gav mig ingenting. Däremot blev jag piggare och klarade mig bättre mot förkylningar av mivototal som jag köpte på hälsokostaffären.
Om det var extra stark rosenrot minns jag i för sig inte.
Ah... Vad bra att någon skriver om Rosenrot, då kan man ju få lite svar (om det är ok TS att jag snyltar lite på tråden också...)
Vilken sort har ni använt? Tycker ni det har hjälpt och för vad har ni använt det?
Jag använder det sen en tid tillbaka och tycker att man blir piggare och har mer energi. Det tar ett par dagar innan det kickar in och då är det inte som med kaffe utan en jämn energiökning och ett allmänt bättre välbefinnande.
Vid nåt tillfälle har jag inte haft det hemma och känner efter ca 3-4 dagar hur orken minskar.
Jag rekomenderar det verkligen. Man blir lugn samtidigt som orken och energin ökar!