• Brud_ Augusti

Snälla hjälp mig!!

Jag har planerat hela möhippan och nu är det folk som har hoppat av i sista minuten och då kan vi inte göra det som är planerat för man måste vara minst 8 personer. Det är 3 kamp.

Behöver akut hjälp med förslag som man skulle kunna göra som är lite mer fartfyllda och som ligger kring Malmö trakten. Som kan bokas med kort varsel.

Tacksam för alla svar jag kan få!

• Svar på tråden Snälla hjälp mig!!
  • WimZy

Tråkigt att folk hoppar av! Dålig stil! :(

• Brud_ Augusti

Ja känns inget roligt alls...man vill ju göra det bästa för bruden, och allt var så himla bra planerat..

• Vicky83

Ni kan köra GoKart på något ställe (finns 3 i Malmö tror jag). Ni kan spela in någon sång med musikveideo till på någon av studiorna i Malmö. Klättra på klätterväg kan vara kul. Man kan även köra 5 kamp på Laserdome (www.laserdome.se)

Hoppas att jag gav dig något tips nu!

• Brud_ Augusti

Vicky83

Tack för tipsen! Gokart har jag funderat på. Det finns inga lediga tider för att spela in låtar i någon studio.Och det är på laserdome som man måste vara minst 8.

Men tipsen är bra :)

• Vicky83

Har du kollat alla studiona? Finns ju ganska många i Malmö...

Även Let´s go (www.letsgo.se) i Limhamn har någon slags 3 kamp med bl a bowling. Det kan kanske vara något.

Hoppas verkligen att du kan få ihop det. Jag försöker komma på fler bra alternativ, men nu står det stil...

• anders fru

Jag var på möhippa i februari och vi var på Lets go. det var jättetrevligt.

• lycklig blivande fru

man kan ju alltid köra 5-kamp på någons baksida, finns massvis med grenar man kan hitta på.

• anna66

Krokiteckning med modell är roligt och spännande,Det går ju bra med lite deltagare

• Brud_ Augusti

anna66

Vad innebär det och var finns det? Vet du vad det kostar?

• anna66

Vi hade en krokimodell från skåne sök på konstmodell skåne Jag kommer inte i håg vad det kostade men vi hade en stram budget

• Top secret bride

Vad tror du am att testa t ex curlimg? Det gjorde vi och det var skitkul!
    Ta med en termos med romerska bågar (O'boy, cointreau och baileys) och kanelbullar!
    Har även varit med när bruden fått leda ett spinningpass (för oss andra på möhippan) och därefter har vi bastat, duschat och myst tillsammans.
    Kolla ishallarna och gymmen.

• Brud_ Augusti

Långt bort

Curling låter som ett spännande förslag, men nu har en till hoppat av...

Får se hur det blir när dagen är här....

Tack för alla förslag. Ska nog hitta något.

• Jea

bastubåten i Arrie. Rätt lugnt men ni kan ju bada. 1200 kr kostar den.

Lets Go i Limhamn.

Big Bowl.

• Ansu

Vet inte om tidpunkten för möhippan redan gått av stapeln. men ett tips från mig är annars att ta ut blivande bruden på ett islandshäst tur med efterföjande pubafton.

• Sillal

Utmanningarnashus...
    där räcker det att man är 4 st.. minst...
    det e likt fångarna på fortet...
    Ligger i limhamn...

Svar på tråden Snälla hjälp mig!!