• Nuttan

Äntligen

Nu är man förlovad och kan verkligen inte låta bli att INTE titta på ringen. Inatt vaknade jag av att jag låg och fingrade på den och sedan var jag tvungen att kolla efter så min blivande hade sin på...bara för att försäkra mig om att jag inte drömt alltihopa....

Kär och galen

• Svar på tråden Äntligen
  • lycklig blivande fru

vad underbart! grattis.
    har ett tag kvar till min förlovning men väntar glatt o ivrigt

• Maggies

Underbart! Grattis!

Själv längtar jag lite smått också...

• lycklig blivande fru

min sambo har lagt som extra morot att när jag gott under 70kg gränsen ska vi förlova oss. så jag ska ha lite extra motivation. kan låta fel i visa öron men det är ju ändå av kärlek till mig som han vill förlova sig.

• Nuttan

JAg önskar dig all lycka till. Gudarna ( och även jag vet) ska veta att det är svårt att gå ned i vikt så jag önskar dig verkligen all lycka till!!

• Maggies

Vi har pratat lite om det och jag har fastnat vid datorn ett antal gånger för att titta på ringar (farliga grejer ) Till helgen ska vi kanske åka och titta på ringar, om det är öppet nånstans. Oj, måste kolla det innan vi åker. Det känns spännande

• Hjälp!

Nuttan.

Måste säga detsamma. Jag kan inte sluta vrida och leka med min ring. Ska ta av mig den och titta på den och väga den i handen HELA TIDEN!
    Nu får jag faktiskt sluta för jag kommer snart att tappa den så som jag håller på.

• Hanna76

Ååh, Grattis!!

Visst är det härligt med ringen :) Vi förlovade oss i juni, och jag tittar på ringen jätteofta! Tar av den och kollar på texten :) :) :)

Som "Hjälp" skrev, jag är också rädd att tappa bort den som jag håller på o drar av den :)

Svar på tråden Äntligen