Vilken chock, men en trevlig sån....
Hej alla glada.
Vet inte var jag ska börja. Är så himla lycklig just nu. Trodde jag skulle få vänta länge till. Men inte det inte. För att ta det från början: Var lite deppig härom dagen för att min viktnedgång står still just nu och hade svårt med motivationen. Pratade med min sambo om det över msn då vi båda har det på jobbet. Då skriver han helt plötsligt: jag kan hjälpa genom att säga så här... när du kommer ner till 70kg så förlovar vi oss.
Fatta vad chokad jag blev då han aldrig ens nämnt ämnet förut och bara skrattat åt mig när jag nämnt det. Idag, två dagar senare ha chocken äntligen lagt sig. Men inte glädjen. Går fortfarande runt med ett stort leende på läpparna. Älskar honom så mycket och om 8.5kg så...
Lite lessen att han tog det över msn men kom på efteråt att vad förväntar jag mig? Vi blev tillsammans via sms då vi även då var på jobbet båda två...
Så nu behöver jag lite hjälp och hitta snygga ringar. Hittar bara massa i vit guld och det vill jag inte ha. Vill ha en blank i gult guld med en sten i.