• jellybaby

hjälpa varann här på BT..

Hej, nu kanske jag är en godtrogen liten fjant, men ibland undrar jag inte om man här på BT kan erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli. Nån som vet om det inträffat?

• Svar på tråden hjälpa varann här på BT..
  • Brud!

Vi får nog köra separata trådar beroende på var man bor, i så fall. Detta verkar ju vara sthlm. Nån i Malmö??

• Åre bruden 07

Jag bor i Ystad o kan tänka mig att ev hjälpa till på ngt bröllop runt malmötrakterna dock inte allt för lång körväg...

• Åre bruden 07

Here comes the bride!

O var hittar man dig då universalkvinnan som verkar kunna allt

• jellybaby

Bra idé med separata trådar..

• Sessa-25

Ja jag bor i Malmö men jag gifter mig nästa lördag 2 september.

• HarElis

e från göteborg men ska gifta mig i halland kanske skulle starta en liknande tråd i det området ;) såg först nu att ni andra e mest från stockholm lite långt att åka...

• Åre bruden 07

om ngn startar en skånetråd så är det bara att hojta till

• Here comes the bride!

Universalkvinnan finns i Stockholm
    Men hörni tjejer, den här tråden ligger faktiskt under Stockholm...

• Åre bruden 07

Det har jag inte ens sett *s*

• HarElis

hehe startade en liknande i göteborgs hallands trakten nu ;) lycka till alla ni i stockholms trakten *vinkevink*

• jellybaby

Hördu tråden, dö inte nu ;)

• chihiro

Mycket bra idée =) allt som kan underlätta budgeten är toppen toppen Jag kan säkert hjälpa till med nånting jag med..

Here comes the bride!
    Vad sägs om att dela ut lite valslektioner i vår om du har tid?

• Here comes the bride!

chihiro,

självklart! Vad får jag av dig då? hihi.. När gifter ni er? Vi gifter oss i februari.

• chihiro

Here comes the bride!,
    tja vill du ha betalning el hjälp att servera, duka, passa barn eller kanske nått annat ??

• Here comes the bride!

Vi ska inte ha mat utan kvällsvigsel i lokalen och fest efter det. Så vi behöver mest hjälp med baren ( inga avancerade drinkar utan öl, vin, cider, whiskey och cognac ), servering av champagne till brudskål och fylla på med snittar.

• chihiro

öppna cider och ölflaskor kan jag ju alltid göra om du vill ha hjälp med det ;) och fylla på med snittar borde jag oxå kunna klara Så får väll sambon bidra med att vara hemma med vår dotter..

• panik Stockholm

Hej! jag bor i Vällingby, (Stockholm) jag gifter mig nästa år i Agusti....jag hjälper gärna till

Svar på tråden hjälpa varann här på BT..