• sagogrynet82

frieri...

Ojj vad jag är nervös! Vet inte riktigt när han kommer att fria, imorgon? till veckan? nästa vecka?? *iik* jag vill att det ska ske nu! men men.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.... någon mer som väntar på ett frieri?

Vi har ju köpt ringar och allt men det känns lite mer spännande att han friar när jag minst anar det. *längtar så*

• Svar på tråden frieri...
  • Noonqa

vad kul det låter, och så spännande.

Jo jag väntar också på ett frieri, men vi har inte köpt ringar än. Gäller bara för honom att räkna ut hur han ska ta reda på ringstorleken utan att jag vet om det. det lär inte gå att smyga. För han kan inte ta en av mina andra ringar och mäta efter den eftersom jag inte har några ringar...

• sagogrynet82

vi bestämde ringar och har beställt hem dem, men mer än så får jag inte vara med och bestämmma över, dte vill jag heller inte, jag vill som bli överraskad.. ;) men guudvad nervös jag är, jag tror ju hela tiden att han ska fria.. hehe... ;)

Noonqa du får köpa en billig ring som är i din storlek och berätta lite diskret att den passar perfekt ditt finger osv... hehe... ;)

• Duchess

Sedan jag började läsa här på BT så blir jag (av någon konstig anledning) lika förvånad varje gång jag läser om par som köpt ringar och/eller redan kommit överens att gifta sig, men där tjejen ändå väntar på att killen ska fria.

Blir det inte lite lök på laxen? :)

• sagogrynet82

haha njae jag tycker det är helt okey faktiskt. Jag vet ju inte när hanska fria så då finns det ju ändå spänning inför friet fast man har fått vara med och bestämma ring...

• Brud 2008

Det är väl bra att man får vara med och bestämma vad man ska ha för ring även om man vill ha ett romantiskt frieri, min fästman ville absolut att han skulle bestämma hur ringen skulle se ut, jag fick bara hinta lite vad jag gillade, och det var nervöst om han skulle hitta något vi båda gillade eller inte :)

• Noonqa

sagogrynet82: Tja det är ju ett tips... ska fundera på det...

• sagogrynet82

jo dte tycker jag med och dessutom tycker jag att så länge det känns rätt för paret så är det väl bra vilket sätt de än väljer att förlova sig på, det viktiga är väl ändå att man älskar varandra och vill spendera sina liv tillsammans och inte sättet man friar på?

Noonqa... tjaahehe gör du så och lycka till... ;)

• Noonqa

Ska komma ihåg det tipset, det löser ju onekligen ett par saker för han har ju fällt diverse kommentarer som: men jag vet ju inte vad du har för storlek i ring?

Hemska tanke om han köper skitläckra ringar och så passar de inte... Med tanke på att jag har små händer så finns det stor risk att han skulle köpa för stora... :D

Svar på tråden frieri...