• Trippa

Frågade om han kunde tänka sig att gifta sig med mig!

Vet inte varför, har inte tänkt så mycket på att gifta mig tidigare.. Men de senaste månaderna har jag kännt att det skulle vara fantastiskt med en stor fest med alla nära och kära. Men framförallt en fest för kärleken mellan mig och den man som jag vill dela allt med.. Så en kväll när himlen var extra vacker, så slank frågan bara ur mig... Och han sa JA! (tror nästan att det var skönt för honom att inte behöva komma på något fantastisk frieri själv..) Inga ringar eller någonting ännu.. Men kanske fixar vi det på vår kommande semester. Eller så springer vi ringlösa till Bröllopet! Glad och lycklig är jag iallafall!

• Svar på tråden Frågade om han kunde tänka sig att gifta sig med mig!
  • Fru Cinderella

Grattis!

Så underbart mysigt och spontant, det är äkta kärlek! Precis så friade jag till min blivande också, och han sa ja

• Trippa

Hej Cinderella, Kul att höra att man inte är ensam om att ta saken i egna händer. Även om det skulle ha varit lika härligt om han hade ställt frågan också! När ska ni gifta er? För mig blir det fest om ett år skulle jag tro - vill hinna njuta av att få plannera och fantisera lite. Dessutom hitta en lokal, när det är gjort, så kan man nog ta det lungt ett litet tag.

• Fru Cinderella

Jag firade till min blivande i november och vi förlovade oss i maj, då gick han lite symbolikst ner på knä o friade

Vi åker till grekland i maj och gifter oss barfota på stranden i solnedgången :) och sen har vi en mindre mottagning när vi kommer hem för nära o kära..

Tycker själv att bröllopsplanerande är halva nöjet, så jag vet precis vad du menar ;)

• Trippa

Hmm... Kanske ska försöka hinta att han ska göra något liknande.. Vi ska på semester i september. Om inte annat för att det skulle vara såå romantiskt..

Barfota i Grekland låter väldigt mysigt! Vi ska gifta oss i Norrbotten varifån min blivande man kommer. Vill så gärna att mina storstadsvänner ska få uppleva hur storslaget norra sverige kan vara! Om vädret tillåter vill jag också gifta mig utomhus, vid vatten..

• Fru Cinderella

Trippa

Jag hintade också om det, men det var på hans intiativ när stunden väl kom.

Norrbotten utomhus kan säkerligen bli väldigt vackert, vilken månad hade ni tänkt er?

Svar på tråden Frågade om han kunde tänka sig att gifta sig med mig!