• Dior_s­tar
    Äldre 18 Aug 20:52
    1418 visningar
    9 svar
    9
    1418

    Hello

    Hello allihop..
    Hur går det me allt planerande?

  • Svar på tråden Hello
  • Äldre 18 Aug 20:53
    #0

    det går jättebra nu! har bara ett enda problem kvar o det är brudhandskar!

    själv då?

  • Dior_s­tar
    Äldre 18 Aug 20:55
    #0

    oj..då har du verkligen koll på läget
    när e den stora dagen?
    själv ska jag gifta mig i juni så det e en stund kvar..kyrka å festvåning bokad

  • Muffin­sTönt
    Äldre 18 Aug 21:01
    #0

    Hejsan!
    Jag är en BT-nörd som hänger här utan anledning. :D:D

    Ska ni ha er bröllop i GBG?

  • Dior_s­tar
    Äldre 18 Aug 21:03
    #0

    hahaha...välkommen.
    Jupps. blir i Sankta Birgittas Kapell..å ni?

  • Vackra
    Äldre 18 Aug 21:06
    #0

    Jag ska också gifta mig i s:t birgittas kapell.. i september :)
    Själv så är det mest småsaker kvar för våran del typ. Mest inköp av saker som dekorationer m.m. :) Men det är väl det sista som oftast tar tid såå...

  • Dior_s­tar
    Äldre 18 Aug 21:08
    #0

    >> Vackra
    Men va kul. det e ju inte många veckor kvar då. hur e det me nerverna?

  • Vackra
    Äldre 18 Aug 21:13
    #0

    jaa du. Jag säger såhär- tur att jag ska få champange hos frisören! :D Haha!Nej men ibland är det rätt lugnt och bara känns bra, men så kommer det dagar då man går runt och blir extra medveten om allt runt omkring och det som ska hända osv..! Och inte är det lugnare på nätterna då man drömmer om bröllopet och vaknar upp alldeled glad men nervös! Haha :D Det kommer att bli såå kul. Är ju såklart lite orolig för att det ite ska bli bra, säga fel, glömma nåt, m.m, m.m. :)
    Det är ju ett tag tills ni gifter er ja. Men rätt sm det är så står man där och märker att det bara är en månad kvar. :D

  • Dior_s­tar
    Äldre 18 Aug 21:18
    #0

    >> Vackra
    Ja gud jag kan tänka mig att du har det i tankarna dag som natt. kommer självklart bli fantastiskt..
    vet du när i tiden som man bokar präst? hur gjorde ni då jag förstår att S:ta Birgitta inte har egna...

  • Äldre 18 Aug 23:09
    #0

    vi gifter oss 26/8 om en vecka imorgon!!!!! det har gått så fort det här året så ojojoj!!!:D

Svar på tråden Hello