• Låva

Omskuren...

Hello ladys!

Jag har precis träffat mannen i mitt liv :)
    Underbart!
    Vi har inte haft 3+3 än, men vi har kommit så nära har att jag har uppfattat att han är omskuren. har aldrig varit med en kille som är det förut.
    Så nu undrar jag lite "hur man gör"
    Vid oral6 och onani, hahaha vad fånigt det här låter!
    Nån som har nåt tips?

• Svar på tråden Omskuren...
  • pickolina

Hmm, man gör som vanligt men ändå inte... Det finns ju liksom ingen hud att röra på så man måste se till att handen (tex) glider bra ovanpå....

• NamNam

Pickolina: "tvärtom"?
    Det var precis så jag o Lucia05 menade... :)

• Future Mrs C

grattis låva... omskurna snoppar är såååå mkt 'snyggare' än (som de kallas här) vanliga snoppar. kör hårt!

• NamNam

Skönt att vi alla tycker olika, future mrs c! :)

• Lucia05

Nog för att jag gilla snoppar. :D
    Men om de e så snygga vet jag inte. :D

• pickolina

Haha... Jag såg det nu...läste nog lite för hastigt....

Själv föredrar jag killar som inte är omskurna....

JO de är sexiga!!! I alla fall när de står så ståtligt.... ;) :D

• Lucia05

:Dok, de e väl snygga när de står i givakt då. :D

• MK Nilla

Jag träffade en kille som var omskuren för ca ett år sen (vi lever fortfarande ihop) och jag tycker inte det är som en "vanlig oomskuren" snopp. Det tog lite tid för mig att hitta den "nya tekniken", och jag fick fråga en del om hur han ville ha det (men det är ju en liten "inkörningsperiod" med alla nya partners eftersom man inte vet hur den andra fungerar från början) Fast jag talar ju för mig själv, jag kanske inte har den naturliga fallenheten, hehe..

Iaf, nu när jag vant mig är det hur bra som helst och jag vill inte byta! Dessutom är han som tidigare skrivit lite mer okönslig och kan hålla i längre/kontrollera sig bättre än några av de tidigare partners jag haft.

• pickolina

MK Nilla
    Det sista skulle jag personligen se som en nackdel... *s* Vad olika vi människor är! ;) :D

• MK Nilla

Min förra kille klarade av ca 1-2 "juck" när vi hade sex, ibland möjligvis 10, sen kom han. End of story! På det halvår vi var tillsammans fick jag inte en enda orgasm tillsammans med honom, så att min nuvarande kille klarar av att hålla sig lite längre tycker jag är underbart! Har aldrig kunnat njuta så mycket med någon annan

• pickolina

MK Nilla
    Härligt! Jag har aldrig träffat någon som haft det "problemet".. Har träffat killar som kan komma på nolltid men som kan hålla sig genom att man lugnar sig lite... Det tycker jag är det optimala! :D Då kan man styra själv, hur lite eller mycket man vill hålla på, perfekt! Killar som kan hålla på längre har jag svårt för, jag tröttnar efter ett tag, blir torr och helt av...

• *Blomman*

Min kille är omskuren men han är hur känslig som helst. Han kan komma jättesnabbt men som pickolina säger så kan han hålla sig genom att lugna sig så det är typ jag som bestämmer när det är dags. :D

Iaf, jag känner mig lite udda eftersom jag aldrig sett en "naturell" snopp, utan den enda jag sett är min killes omskurna snopp. Jag skäms för att jag trodde att alla killar såg ut som de som är omskurna.

• pickolina

*Blomman*
    Ja visst är det skönt! :D *fniss*
    Då kanske det är tur att han e omskuren, för annars skulle han vara ännu känsligare... ;) Å då kanske det inte skulle gå att kontrollera... Men så länge man kan kontrollera det så är det optimalt tycker jag... :)

Svar på tråden Omskuren...