• Mitt hjärta är hemma

Mitt hjärta är hemma har gift sig (massa bilder)

Hej alla!
    Jag är en av augustibrudarna som hunnit gifta sig nu. Det var verkligen underbart, allt var så bra det kunde bli (inte illa), perfekt väder, glad stämning, pratglada gäster, god mat, vacker vigsel, fantastisk musik...
    Det enda som gick snett var att vi fick en bröllopstårta istället för en vanlig tårta - värre skandaler kan ju ske. Om ni vill se bilder finns det nästan 200 att se på vår sida.
    Så, alla ni som undrat över China-ekt-klänning, kika in.
    Alla blommor köpte jag lösa dagen innan på Hötorget. Kronan är också från E-bay och den lindade jag med grönt satinband för att passa klänningen.
    Åsså vore det roigt om ni ville tycka till!
    groups.msn.com/oskarochkatarina/shoebox.msnw

• Svar på tråden Mitt hjärta är hemma har gift sig (massa bilder)
  • -Prillis-

Grattis!
    Vilken underbar klänning och bukett! Och vilket arbete med festprogram och inbjudningskort.
    Lycka till!

• Bröllopstokiig

Grattis!
    Vackert brudpar, vackra bilder, vacker klänning, urläcker krona (hade gärna haft en likadan, men det blev tiara för min del ) och vilket jobb du lagt ner på inbjudningskorten!!
    Verkar som om ni hade en helt perfekt dag!! Lycka till i framtiden

• Mitt hjärta är hemma

Brudklänning + krona = 1030 kr. Helt okej tycker jag. Hurra för E-bay, kan bara rekommendera det hur mkt som helst. Vem vet, det kanske var jag som hade billigaste kläderna på hela bröllopet... Läste i en annan tråd om en tjej som var lite ledsen för att säljaren förolämpat hennes val av klänning och sagt att det var billigt tyg i den. Alla som är nöjda med sin Kinaklänning vet att det inte spelar någon roll.

• Min-Ah

Hjärtligt GRATTIS till er!

Ni var så vackra!
    Vilken fin krona!!

Önskar er all lycka i ert äktenskap!
    Kramar / Sofia

• somsom

STORT GRATTIS!

vilken fin klänning, krona, blommor ja, allt..!!

Lycka till båda 2!!

• Brud_Linda

Grattis!!!

Vackert brudpar, vacker klänning, vackra bilder!
    Tycker dina ringar var jättesnygga.
    Beretta lite detaljer!
    Âr det 2 släta med en allians ring imellan?

Lycka till!

• Mitt hjärta är hemma

Brud_Linda: Tack, det tycker jag också Ja, det är två släta ringar med en allians emellan, förlovningsringen var en av de ganska få vi kunde hitta i Frankrike (där vi förlovade oss) . Den yttre ringen (vigselringen) är 92-4 från Schalins, den är nästan exakt likadan. Den i mitten kommer från Futuro och är rödguld med massa diamanter. Glittrar fint i solljuset. Värsta blingblinget!

• female81

vad fint ni hade det =)

• Vackra

underbart vackra! Bedårande annorlunda klänning och underbar krona. Den satt som gjuten för dig! Vackert! Jag blir så rörd av att se på era bilder! All lycka till er!

• Sweety

Grattis, fina bilder. Fick flashbacks från vår egen bröllopsfest som var på Edsbergs slott 10 juni 2006.

• Mitt hjärta är hemma

Sweety: Visst är det ett bra ställe!? Har du några bilder? Så kul att se andras tycker jag.

• Mitt hjärta är hemma

Vi var 59, alldeles lagom. Från början satsade vi på att tränga in 78 st men vi är glada att det inte blev så.

• Sweety

Vi trodde också att vi skulle bli många fler, men det blev vi inte. Tur i oturen kanske.

• Mitt hjärta är hemma

O vad roligt att se era foton! Vicket fantastiskt släp! Å vilken fin bukett! Och vacker brud.
    Vi hade lite tur också och slapp de svarta hemska sammetsgardinerna i "Kungasalen" eftersom de höll på att renovera där när vi var där. Hantverkarna sade att de lika gärna kunde vänta tills måndagen med att sätta upp gardinerna och det var vi sååå tacksamma för. (De renoverar ju slottet i juli, men de var inte riktigt klara i augusti. Det var jättefint på nedervåningen, men på övervåningen syntes spår av målarfärg och arbetsbord. Men det gjorde inget alls, vi var så glada hela dagen iallfall - såklart. )
    Gifte ni er i Sollentuna kyrka?
    Förresten, vad fiffigt ni gjort med stolarna, tagit de fina istället för klappstolarna. Smart!

• Sweety

Vi gifte oss i Östra Ryds kyrka, mellan Täby och Vaxholm. Ligger inte så himla nära slottet, men vi gillade kyrkan och att den låg vid ett sädesfält och vid vatten.

Ja jag hade värsta stolsnojan, ville undvika klappstolarna. Väl på plats tänkte man knappt på det ; ).

• soffan80

Grattis...
    vilken fin klänning!
    Vad har du gjort med håret? blev riktigt avis på det

• Mitt hjärta är hemma

Soffan80: Håret ja... Satt i en och en halv timma med värmespolar, värmespray och hårspray, frisören tog ur spolarna och håret var fortfarande nästan rakt så hon lockade det med vanlig locktång och sprayade allt igen och sedan lockade hon allt ytterligare en gång eftersom lockarna inte ville sitta kvar.
    Det är min vanliga hårfärg och bara mitt hår, inget löshår. Så egentligen är det inte gjort någonting med det utom locktång. Hårnålar för att få bort det från ansiktet.

Svar på tråden Mitt hjärta är hemma har gift sig (massa bilder)