• diana23

mitt bröllop...bilder

ahh d var helt underbart...fantastiskt o allt...Jag är såå nöjd o jätte glad.
    Dom äldre jag trodde skulle hem vid typ 22-23 ville inte ens hem vid 01..så skoj hade alla!!nä jag är såå glad..hela dagen kände man sig som en prinsessa.

Var hos frisören hela dagen från 09..sen sminkade mig 1...tillbaka till frisören,,hem vid 14..bytte om..sen mötte min älskling vid kyrkan för fotografering.kl 15.ohh så fiin han var!!
    sen var d vigsel kl 17.

ja orkar inte skriva om allt nu..ska göra en hemsida sen o lägga in alla bilder..har nån bilder hä...inte fått fotografens än.
    www.familjeliv.se/hem/diddi2/galleri.php

• Svar på tråden mitt bröllop...bilder
  • Eppika

Vad fina ni var!
    Ser ut som ni fick rätt mycket ris i håret

• Meekatt

Så fina ni var! Vilken underbart vacker klänning!! Måste fråga...vår kyrka är upptagen den tiden vi önskade. De4n enda tid som finns ledig är kl 17. Jag tyckte att detta var ALLDELES för sent så jag bokade en annan kyrka. Man ska ju ha tid till middagen, dans....tårta...fest...ja allting. Men såg nu att ni gifte er 17. Var det ok? Inte stressigt under kvällen?

• osse

Grattis, vad fina ni var! Måste fråga var du hittat näbbklänning till den minsta? Är på jakt efter något liknande till min 2åring.

• Marre_

vad fina ni var... jag reagerade på din klänning.. liknar väldigt mkt min.. är det en MS Dion eller en Kina Dion, min är från Kina :)

• diana23

min är en Kina dion hihi=))

Jo 17.00 tyckte jag var helt perfekt..middagen hade vi vid 19ca...alldesles perfekt..blev ju tid som en vanlig fest typ...

• Jenny_Åland

Vad fina ni var och vilket härligt bröllop och din klänning var jättefin :D

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Grattis. Ni var jätte fina

• osse

diana23

puttar upp frågan om näbbklänningen

• diana23

ja det är från ellos...samma som länken OSSE skickade...min minsta tjej har stolek 74-80 denna var 86..sytt upp den lite i längden..o tjejerna dom stora beställde vi underkjol till oxå från ellos för dom var ganska genomskinliga

• osse

VAd konstigt att det inte står på Ellos hemsida att den finns i mindre st än 110 då. Eller var det länge sen du köpte dem så de kanske har slutat med mindre?

• sexydoktor

hej gumman. grattis till bröllopet.
    skönt att det var en lyckad dag, fast du var så nervös.
    kram på dig från Bianca

Svar på tråden mitt bröllop...bilder