• Kärlek­sfeber
    Äldre 15 Aug 19:37
    2130 visningar
    10 svar
    10
    2130

    Majbröllop 2007!

    Det kanske redan finns en tråd med tjejer som ska gifta sig, precis som jag i maj nästa år?! Om inte så förslår jag att vi "träffas" här!

    Kort om mig. Är 25år och bor tillsammans med min blivande man som är 31år och våran lille prins som är 9 månader. Vi bor i centrala Göteborg.

    Finns det några fler Majtöser där ute??

  • Svar på tråden Majbröllop 2007!
  • Q och P
    Äldre 15 Aug 19:39
    #0

    Hej! Jag o min flickvän ska gifta oss 5/5-07 Dock bor vi i Sthlm men skriver ändå

  • Kärlek­sfeber
    Äldre 15 Aug 19:41
    #0

    Glömde ju att skriva att vi ska gifta oss den 26 maj 2007 i Styrsö kyrka.

  • Kärlek­sfeber
    Äldre 15 Aug 19:42
    #0

    Q och P: Vad roligt! Välkommen! Hur långt har ni kommit i bröllopsplaneringen? Det är ganska mycket att tänka på, eller hur?!!

  • Q och P
    Äldre 15 Aug 19:45
    #0

    Vi har faktiskt inte kommit så långt. Vi har bokat lokal, bokat person som ska viga oss, köpt lite kläder till tjejen. Nu är de tärn/näbbklänning o bröllopsklänning kvar, kolla ut en frisör, nån som ska sminka o köpa skor (alltså av de man kan göra 12-6 månader innan)
    Hur mycke har ni fått o hända? vad har ni kvar som ni kan fixa dom närmaste 3 månaderna?

  • Kärlek­sfeber
    Äldre 15 Aug 20:11
    #0

    Det som är bokat är:
    -Kyrkan
    -Festlokalen
    -Frisören
    -Båten som tar oss till festen (ska gifta oss på en ö)

    Sedan vet jag vilka som ska göra inbjudningskorten och tårtorna.

    Kläderna ska jag nog köpa på NK, till mig och våran son. Har hittat en sjömansdräkt till honom!! Min kille har en schyst kostym sedan tidigare så vi kör med den.

    Vad är kvar?? Jo maten, musiken.. och en massa mer!!

  • Q och P
    Äldre 15 Aug 22:10
    #0

    Beställde precis ett par super fina brudskor på nätet Vi tar de pö om pö *hihi*

  • Kärlek­sfeber
    Äldre 15 Aug 22:21
    #0

    Vad kul! Har ni kollat klänning också eller?

  • Q och P
    Äldre 15 Aug 23:19
    #0

    Vi kikar men de är ju så svårt. Finns massor me fina men så är de ekonomin som inte tillåter allt.

    Ska du ha släp? axelband el utan?

  • Kärlek­sfeber
    Äldre 16 Aug 10:06
    #0

    Q och P: Jag vet inte riktigt vad jag ska ha. Jag hade tänkt att sy upp min klänning först men det skulle nog bli för dyrt, typ 5000kr + tyget som nog går på 2000kr=7000kr för en klänning som jag aldrig kommer att kunna använda igen. Så nej, jag ska nog köpa lite fina kläder på NK istället.. och ja, det är möjligt att vi slänger på en liten slöja på det!!!

  • Q och P
    Äldre 16 Aug 11:52
    #0

    De gör du helt rätt i.
    Jag kommer oxå köpa en klänning som jag vid finare tillfällen ta fram den igen ur garderoben.

    Beställde brudskor igår, dom kommer väl nästa vecka. Hoppas bara att dom passar. Tycker de är svårt när man skickar efter skor/kläder. jag beställde lite från ellos men ska skicka tbx nästan allt igen :S

Svar på tråden Majbröllop 2007!