Nu är ringarna skickade frånguldsmeden...
Äntligen är våra ringar skickade, de beräknas komma på måndag, senast tisdag, fick REKnumret av guldsmeden. Är lite nervös ifall
gravyren är fel, eller storlekarna är fel och att ringarna måste skickas tillbaka och göras om osvosv... Gud vad nojjig man blir när man ska förlova sig. Någon som känner igen sig? Jag har varit beroende av www.24karat.se där jag är medlem för att kolla upp ordern, men nu äntligen igår skickades ringarna upp till Umeå. Ska bli så spännande, pirrigt och intressant.
Igår fick jag en rolig idè när det gäller frieriet ifall hans plan inte fungerar ska jag nämligen fria. Då tänkte jag lägga ett spår med hunden, så får killen gå den och när hunden hittar spåret finns det en ask med förlovningsringen, men men vi får se, jag måste planera lite mer med frieriet.
Tänkte ge honom en förlovningspresent: en stjärna som är döpt till oss, eller bara mig, har inte bestämt mig än, jag tänkte nämligen döpa stjärnan till mitt smeknamn som bara han kallar mig för och sen skriva/säga några ord om att jag alltid finns där för honom, även när han är på andra sidan jordklotet och att jag alltid älskar honom och att han alltid alltid har mig vid sin sida även när vi är ifrån varandra. Någon som kan säga vad ni tycker? Vill gärna ha svar av killar här också.. :)