• Tesze

Imorgon smäller det :) 12 augusti

Herregud, ett helt års planerande och några stressiga sista veckor lider mot sitt slut. Det är med blandade känslor man sitter här i kväll framför datorn. Efter imorgon är det slut. Jag har blivit fru Axén och inget mer planerande behövs.

Jag undrar hur morgondagen blir, underbar hoppas jag. Jag hoppas att jag klarar av att släppa på kontrollen och bara njuta av dagen. Jag är orolig över om allt kommer klaffa, om jag kommer göra allt rätt i kyrkan, blir festen bra, kommer jag dricka för mycket eller bli trött. Ja om en 24 timmar vet jag svaret :)

Sen väntar en resa till Spanien på tisdagmorgon och det kan vi nog behöva efter den sista stressen.

Jaja...nog med dravvel ;) Nu tar jag ett bubbelbad med ett gott glas vin och min braiga bok. En kram till mina medsystrar som också gifter sig imorgon, jag ska skänka en tanke till er under dagen.

Kram Tesze

• Svar på tråden Imorgon smäller det :) 12 augusti
  • kär & galeb

Stort lycka till tjejen!!

• Pepparmyntan

Lycka till och borja njuta redan nu.

• WimZy

Äh, det skulle ju vara en sån här ---> :)

• felicia6

Jag sitter här o tror det blir en katastrof.. För oss alltså.. gifter oss oxå i morgon och det känns som om inget kommer bli som det är tänkt..

• w2b!

Lycka till allihopa som gifter er imorgon!! Klart att allt blir jättebra, fint väder och att allting funkar som det ska. Och gör/är det inte det, så blir ni gifta iallafall, och det är ju huvudsaken!!
    Njut, det kommer jag att göra om två veckor, då sitter jag nämligen i samma sits som ni som darrar ikväll!

Svar på tråden Imorgon smäller det :) 12 augusti